piątek, 7 kwietnia 2017

Kolejny recyklingowy dywanik


Hej! Powstał kolejny dywanik z resztek niepotrzebnych tkanin. Ten wyszedł mi już całkiem dobrze - nie zwija się i nie marszczy jakoś bardzo. Jednak praktyka czyni mistrza :) A ponieważ w domu mam jeszcze dużo materiałów, które mogę pociąć, zrobię ich więcej :) Są ładne i fajnie mi się je robi :) Każdy taki dywanik jest inny i niepowtarzalny, w wyjątkowy sposób ma dobrane kolory. Jeżeli chcecie zobaczyć mój poprzedni dywanik, kliknijcie >TUTAJ<. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !!! Margotka.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny dywanik. Takie recyklingowe wyroby są niepowtarzalne/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na dywanik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie powiedziała, że to recykling! Świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki, trochę krzywy i dlatego bardzo go lubię :) Twój jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dywanik skojarzył mi się z dywanikami mojej babci i ze spędzanymi u niej wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny! Bardzo fajne połączenie kolorów. Właśnie sobie uświadomiłam, że w szale świątecznych porządków uszykowałam do wyrzucenia sporą ilość materiału na taki dywanik. Zaraz idę go odłożyć. Tylko muszę kupić dobre nożyczki, ale to już szczegół :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na wykorzystanie starych rzeczy , dywanik prezentuje świetnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny dywanik i masz absolutną rację - jest jedyny i niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny dywanik .Świetna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa taki recykling:)A ile przyjemności z tworzenia i jakie piękne efekty,prawda? Zresztą widać a załączonym obrazku.Dywanik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny recykling :) Przepiękny dywanik. Ciekawa jestem kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam rzeczy z recyklingu. Dywan jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń