poniedziałek, 21 września 2020

Łapacze i patatajek :)


Hej ! Latem powstały jeszcze dwa kolorowe łapacze snów. Jeden jak powyżej z motylkami w kolorach różowo-fioletowych i drugi z makramowym piórkiem z elementami czerwieni:


Ze zrobionej na drutach skarpety zrobiłam też patatajka - jest to głowa konika na patyku:


Skarpetę wypchałam kulką silikonową, dorobiłam uszy i grzywę, i doszyłam oczy. Konik taki może być do teatrzyku, ale zazwyczaj dzieci udają, że jeżdżą konno na takim patatajku :)

Dziś mała pomocna ściągawka o jedzeniu:


Udanego tygodnia !!!
Margotka.



 

11 komentarzy:

  1. Pomysłowy patatajek.
    Ale i tak wszystko przyćmił łapać snów z piórkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapsze snów są śliczne ale Patatajek jest przefajniasty. Super pomysł😊🐴

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochana jestem w łapaczach i piórko jakie cudowne Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy sztos :) Piękne łapacze, a ten patatajek kradnie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzi za mną ostatnio łapach snów ale nie ma jak się za niego zabrać ale pomysł już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne łapacze. Patajek dawno zapomniana zabawka. Lubię jak powraca coś zapomnianego.Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne łapacze, ale to patatajek skradł moje serducho. Jest obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapacze eleganckie ale konik powala, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, delikatne łapacze;)a patajek jest boski;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne łapacze i patatajek:)
    ps. a co do jedzenia - pochłaniam obydwie kolumny;)

    OdpowiedzUsuń