wtorek, 24 lutego 2015

Wiosenny wianuszek z kolorowymi kwiatuszkami


(11/52)    Pogoda taka piękna, że czuć już wiosnę ! Dlatego w międzyczasie wykonałam jeszcze wiosenny wianuszek z kolorowymi kwiatkami. Wianek zrobiłam półsłupkami z różowej włóczki. Jego średnica to niecałe 25 cm. Kwiatuszki w różnych kolorach, różnej wielkości i z różnych włóczek. Największy ma 8 cm., najmniejszy 3 cm. Powiesiłam go w oknie, fajnie współgra z coraz piękniejszą pogodą i wiosennym klimatem :) Pozdrawiam !!! M.

2 komentarze:

  1. Piękny wianek, trafiłam do Ciebie dopiero dziś, ale pogoda dalej daleka od lata więc te kolorowe kwiaty może nam lato wreszcie sprowadzą :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już mam komentarze od Ciebie :) Fajnie byłoby gdyby lato wreszcie przyszło :) Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń