piątek, 3 marca 2017

Zapraszam na wiosenne Candy :)


Z okazji nadchodzącej wiosny i Wielkanocy zapraszam Was na szydełkowe Candy !!!
Kto ma chęć na zdobycie kilku udziergów, które może przydadzą się do dekoracji wielkanocnego stołu?

Do zdobycia:

- 3 szydełkowe jajeczka,
- 3 kurki na jajka wielkanocne,
- 3 mini czapeczki na pisanki,
- 2 wiosenne otulacze na kubki,
- szydełkowy motylek
- i filcowy kwiat-broszka  z filcu prasowanego.

Aby wziąć udział:

- wyraź chęć udziału w zabawie w komentarzu,
- daj namiar na swój blog lub fanpage,
- udostępnij podlinkowany banner na swym blogu ( najlepiej na pasku bocznym) lub fanpage'u,
- nie musisz dołączać do grona Obserwatorów - to nie jest konieczne i nie zmuszam do tego :)



Zabawa trwa do 3 kwietnia.
4 kwietnia ogłaszam wyniki, aby jak najszybciej wysłać - by przesyłka doszła przed Świętami.
Wygrywa 1 osoba.
Wysyłka na terenie Polski.

Zapraszam :))) I pozdrawiam :)))

142 komentarze:

  1. Oczywiście, że wyrażam chęć udziału w Twoim Candy!!! Dobrowolnie obserwuję Twojego bloga :)
    mój blog: szydelkowecudasie.blogspot.com
    banner za minutkę będzie widniał na pasku bocznym :) Piękne rzeczy - wygrany będzie miał ogromne szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite te otulacze do kubków :) Świetne upominki się szykują :) Już gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z wielką przyjemnością zapisuję się do kolejki. Ślicznosci. Wszystko piękne a otulacze na kubki -poezja. Pozdrawiam serdecznie . Banerek tu : http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, z przyjemnością przygarnę choćby tylko czapeczki- na brak pozostałych nie narzekam (może tylko jeszcze otulacze na kubeczki) Pozdrawiam i porywam banerek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności przygotowałaś :-)
    Ja dostałam troszkę kubraczków na jajka od Mamy i może jeszcze sama coś wydziergam...
    Życzę szczęścia Dziewczynom :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rękę do szydełka. Śliczności przygotowałaś :) Zapisuję się i porywam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że biorę udział:)
    http://ladywithcrochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Candy :)
    Link do mojego bloga:
    https://pasjemarudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział w zabawie
    https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1930136233873913?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział
    udostępniam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/682375068634498?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie ustawię się w kolejce :) Same cudowności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie :) Z chęcią wezmę udział
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce po szczęście ,a banerek porywam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne szydełkowe prace przygotowałaś na swoją zabawę! Z przyjemnością wezmę w niej udział! Banerek jest na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie mam szczęścia do takich zabaw, ale cóż tam, z wielką przyjemnością wezmę w niej udział :). Można wygrać takie cudowności :D.
    https://szydelkowapasjakaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestrem następna w kolejce i chetnie przygarnę te piękności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo chętnie przygarnę takie cudeńka. Gdzieś mi uciekł poprzedni komentarz:/
    dzianababa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zaproszenie!
    Oczywiście biorę udział w rozdawajce. Sama robię kureczki, ale żadna do świąt w moim domu nie zostanie, rozdaję je .

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zaproszenie do zabawy z którego z przyjemnością korzystam. Ustawiam się więc w kolejce i zabieram banerek.
    zakletaigielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy niczego nie wygram przez te bannerki :), ale zgłaszam się. Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie! z przyjemnością ustawiam się do kolejki po te śliczne szydełkowe cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale skarby! Dziękuję za zaproszenie :-) Oczywiście zapisuję się z przyjemnością! Banerek na blogu, w pasku bocznym http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Belles petites créations !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cuda!!! Ja szydełkowo zabytnio nie szaleję, więc z chęcią dołączam do kolejki a może się uda :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuje się do zabawy :)
    blogerzaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnoscią wezmę udział. Udostępniłam na facebooku. Ala

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękności! Zapisuję się i ja! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością się zapisuję, tyle wspaniałości przygotowałaś;) Dziękuję za zaproszenie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    http://bibliotekahaftu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałości!!!Dziękuję za zaproszenie!!! Dam szansę innym, ale bardzo chętnie będę odwiedzać Twojego bloga:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się przyłączę :)
    Baner wisi, a blog to https://zielonymyszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale slodkie nagrody, chetnie sie przylaczam do zabawy :)
    http://katerina2805.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały masz talent! Piękne rzeczy tworzysz. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia z https://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką przyjemnością zapisuję się. Przygotowałaś cudne prezenty. Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prace, a szczególnie podobają mi się "ubrane" kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękności, udostępnione 🙂uladziergula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością stanę w kolejce bo piękne rzeczy tworzysz. Najbardziej wzruszył mnie fakt, że bloga poświęciłaś babci.
    Sama jestem babcią i chciałabym by kiedyś moje wnuki dobrze mnie wspominały. serdecznie pozdrawiam, Basia z 5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo Dziękuję za zaproszenie,Widzę że tworzysz piękne rzeczy więc z miłą chęcią się zapisuję - krysia
    wmoimkaciku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za zaproszenie :) Z miłą chęcią ustawię się w kolejce, bo mini czapeczki i otulacze na kubki bardzo mi się podobają :)
    Banerek wisi na https://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Margotko, serdecznie dziękuję za wizytę i komentarz u mnie oraz za zaproszenie do candy. Cudowne rzeczy w nim oferujesz, ale nie dziękuję, nie ustawiam się w kolejce, dam szansę innym. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Margotko,dziękuję za zaproszenie.Z chęcią skorzystam:)
    Mój blog http://adaartcraft.blogspot.ie/ z Twoim banerkiem na pasku bocznym:)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję z serca za zaproszenie. Jestem bardzo tym poruszona, bo jest to moje pierwsze candy, w którym chcę wziąć udział!!!! banerek już dodaję na mojego bloga. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapomniałam podać nazwę bloga: http://abrakadabraszydelkowamagia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dołączam do zabawy, może tym razem mi się poszczęści. baner wklejam na swojego bloga szydelkiem-w-wolnej-chwili.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja z chęcią dołączę :)
    www.made-by-ula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam swój udział w Twoim candy, bo po pierwsze przygotowałaś super, cudne nagrody, no i dużo ich, a po drugie podziwiam dziergane rzeczy tym bardziej, że szydełko, druty to dla mnie czarna magia.
    Banerek:http://bizuteriairekodzielo.blogspot.co.ke
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam swój udział w zabawie :) Mój blog to wloczkoweoczka.blogspot. com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja Margotko dziękuję za zaproszenie. Chętnie zaopiekowałabym się tą wielkanocną gromadką. Pozdrawiam Martita.
    Mojesztukowanie.blogspot.com

    Pozdrawiam i zapraszam ....

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam i dziękuję za zaproszenie :) Blog będę obserwować bo bardzo podobają mi się szydełkowe prace i sama idea prowadzenia bloga z dedykacją dla babci. Ja też mam w sobie poczucie, że haft zasadziła we mnie moja prababcia :) Wyrażam także chęć udziału w wiosennym Candy :)
    Mój blog http://nittka81.blogspot.com - również zapraszam do siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo, tyle cudeniek dla jednej osoby :). Zapisuję się.

    Niestety blogi mogę obserwować tylko przez Google+ ...

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Piękne świąteczne prezenty przygotowałaś, zgłaszam się do zabawy , pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję za zaproszenie :) Koło takich nagród nie sposób przejść obojętnie :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Koniecznie się zapisuję, przecież nie robię na szydełku, a tu tyle piękności , banerek juz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale cudeńka !!!
    Oczywiście biorę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję za zaproszenie :)
    z miłą chęcią wezmę udziała , cudowności szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja dziękuję za udział w mojej zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. WOW, JAKIE CUDA PRZYGOTOWALAS. z checia wezme udzial w losowaniu
    pozdrawiam serdecznie
    https://magdusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :) Urzekły mnie zwłaszcza Twoje otulacze na kubki :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu, Ania

    OdpowiedzUsuń
  60. Same Wielkanocne cudeńka, więc zgłaszam się i ja :)
    http://elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Oficjalnie wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie. Wprawdzie z szydełkiem mi nie po drodze, ale lubię podziwiać cuda, jakie tworzą inni, więc zamierzam Cię obserwować i odwiedzać
    :)
    Banerek na http://zlepekmoichklepek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:) ustawiam się pokornie w kolejce;)

    mamelkowo.blogspot.co.uk

    PS. Banerek postaram się wrzucić jutro, bo aktualnie laptop mocno oblegany;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję Margotko za zaproszenie, z przyjemnością staję w kolejce po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie wezmę udział w zabawie =)
    link do bloga: http://sztuka-cicha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Rzeczywiście - wspaniałe szydełkowe cudeńka:)) Z przyjemnością się przyłączę:))
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się serdecznie :) Banerek już jest :)
    Te sweterki na kubeczki skradły moje serducho :) BOSKIE
    Pozdrawiam gorąco :)
    http://kuferinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Istne cudeńka, przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się do zabawy. Banerek już jest tutaj: http://szydelkowykaciknatalii.blogspot.com/

    PS. Bardzo ładne ozdoby. Już gratuluje zwyciężczyni konkursu :*. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale tu kolorowo! Zdecydowanuie czuć już u Pani wiosnę :) Otulacze na kubki są po prostu urocze

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne są Twoje słodkości:)Ustawiam się w kolejce:)
    Tymczasem dziękuję za udział w mojej rozdawajce:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja przyłączam się do dłuugiej kolejki ;-) Twoje otulacze na kubki mnie zachwycają!
    Zapraszam również do mojego kącika:
    tworczyswiatagniesi125.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. biorę udział
    baner: http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe ,oczywiście dołączam do chętnych na takie cudowności.Dzięki nim święta będą jeszcze bardziej kolorowe i wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  74. piękne szydełkowe tworki, cieszę się że do Ciebie trafiłam,
    mój blog i informacja na nim: www.karkakg.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne szydełkowe cuda! W sam raz, żeby przystroić w wielkanoc. :) Oczywiście z chęcią wezmę udział w konkursie.
    www.shaunipl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Wydawało mi się, że zapisywałam się na twoje Candy, ale widocznie komentarz musiał gdzieś uciec;) Z chęcią wezmę w nim udział:) Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy niedługo wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kochana oczywiście korzystam z Twojego zaproszenia i chętnie weznę udział w Twojej zabawie! Cieszę się również, że dołączyłaś do mojego Candy :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń