niedziela, 15 października 2017

Zapraszam na Candy!


Witajcie!

Tak jak obiecałam z małym poślizgiem, ale udało się :) Ogłaszam świąteczne Candy!
Do zdobycia: koszyczek ze sznurka wędliniarskiego, mała serwetka, świąteczne zawieszki na choinkę: 3 choinki, kilka gwiazdek i bałwanek, dziana bransoletka, i sweterek na kubek.

Aby wziąć udział:

- wyraź chęć zabawy w komentarzu,
- na swoim blogu dodaj baner z linkiem do mnie,
- nie musisz dołączać do grona Obserwatorów, to nie jest konieczne, ale będzie mi miło :)
- baw się dobrze!


 Zabawa trwa do 2.12.2017 r.

 Wygrywa 1 osoba.
 Wysyłka na terenie Pl. 
Postaram się jak najszybciej ogłosić wyniki, aby przesyłka zdążyła na Święta :)





Pozdrawiam i zapraszam!





89 komentarzy:

  1. Super! Z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jakie śliczności! Ustawiam się w kolejce :) banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne udziergi i ile! Z przyjemnością się zapisuję :-) banerek na blogu w zakładce candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne prace przygotowałaś! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek już jest na moim blogu cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace :)
    Z chęcią dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczności! Chętnie wezmę udział w zabawie.:)Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna niespodzianka i chętnie stanę w kolejce,dziękuję za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna niespodzianaka. Super. Powodzenia dla grających ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności:) O taki koszyk warto wziąć udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią zgarnę te cuda :) staję grzecznie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dołączam do zabawy, piękne nagrody wyczarowałaś :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią dołączę do Candy, bo bardzo fajne nagrody do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Great Christmas candy, Margotka. I cannot participate because I live in Greece. But I wanted to tell you that I visited you. Have a great week, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was in Greece 7 years ago. It was beautiful! Have a great week for you too!

      Usuń
  15. To i ja przyłączam się do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie, z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe Twoje Candy! trzymam kciuki za wygraną!Lubię Twój blog. Jest tu wiele pięknych prac i wzruszające to, że poświęcasz go swojej Babci. Miłej zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, skąd masz czas na dzierganie tylu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ze mnie :))) Uważam, że Ty też tworzysz w szybkim tempie :)

      Usuń
    2. Oj u mnie teraz idzie jak krew z nosa :P od kilku dni nic nie dziergałam :P muszę się zebrać w sobie, bo mnóstwo pomysłów w głowie :D Oczywiście, nie wiem, gdzie byłam myślami, ale zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie, już wieszam banerek :D

      Usuń
  20. Korzystam z zaproszenia (miło mi, że do mnie zajrzałaś) i zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności 🙂I jeszcze ja się zgłaszam i pobieram banerek 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie i ja się zgłaszam po piękne dzieła. Obserwatorem jestem od dawna, banerek wisi na blogu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka. Dziękuje za zaproszenie do zabawy - chętnie się dołączam :)
    Banerek dodany już u mnie na blogu https://robotkiklaudii.blogspot.de/
    Powodzenia życzę wszystkim w zabawie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja również zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączam się i ja😊 baner umieszczę najpóźniej do niedzieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy, świąteczny zestaw! Chętnie spróbuję szczęścia w zabawie.
    Dziękuję za zaproszenie i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie nagrody że aż dziw jak można nie wziąć udziału w tym rozdaniu. :)
    Ja oczywiście się zapisuję :)
    Baner już u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie tu są śliczności! :o Z wielką chęcią się przyłączam do zabawy :) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście pokuszę się o wzięcie udziału;)) Banerek już zamieszczam u siebie, a i do obserwowanych dołączam Twojego bloga;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. widzę, że zdążyłam w ostatniej chwili. :) dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle piękne rzeczy, ale dam szansę innym. Ja już dostałam od Ciebie piękną paczkę :D

    OdpowiedzUsuń