sobota, 2 lutego 2019

Niebieski sweterek


Witajcie! Ostatnio zrobiłam sobie niebieski sweterek z włóczki, która została mi podarowana przez miłą panią :) Jest to co prawda akryl, a ja nie przepadam za ubraniami z syntetycznych włókien, ale tak podobał mi się kolor (którego zdjęcia nie odzwierciedlają), że postanowiłam zrobić sobie coś do ubrania. Jest w nim jednak tak gorąco, że chyba poczeka do przyszłej zimy i będę go zakładać na chwilę tylko. Ubrałam go do zdjęć w ciepłym mieszkaniu i było mi za gorąco. No niestety nie oddycha :( Z włóczki tej robię również koc (bardziej się nada ta włóczka na koc niż na ubrania). A z reszty porobię może jakieś zabawki (mam granat, brąz i kremowy jeszcze). Zrobiony w całości półsłupkami nawijanymi na szydełku jak widać :)

Dzisiejszy cytat:


Miłego weekendu!!!




12 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek Gosiu :) moja córcia się w takich lubuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek mimo, że i ja mam na akryl długie zęby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny,ważne że kolorek ci się podoba.A jak coś to zawsze możesz przerobić.
    Ja zrobiłam sobie jakiś czas temu dywanik do łazienki z akrylu i jest to najfajniejszy jaki miałam,mam różne ale ten uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To jest dobry pomysł ten dywanik do łazienki tym bardziej, że akryl łatwo się pierze :) Może z tego brązu? Myślę też aby zrobić pokrowce na pufy :)

      Usuń
  4. A dzisiaj najbardziej podoba mi się cytat.
    Sweterek też, ale też nie lubię akrylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny :). W prostocie siła ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie zdjęcia są bardziej szare niż niebieskie. Co do sweterka, to jest po prostu fantastyczny :) Powiedź mi, czy dobrze widzę, że był on robiony razem z rękawami, tzn. nie dorabiałaś osobno rękawów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, bardzo szkoda, że niepraktyczny słabo się pocić cały czas w sweterku, ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń