niedziela, 7 kwietnia 2019

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to Ty :)


Cześć! Duża ilość kolorowych kwiatuszków powstała jakiś czas temu. Kwiatków będę używać do wianuszków, opasek, czapek i innych aplikacji :)

Do "Podaj dalej" zgłosiła się u mnie Justyna z bloga: justiti. Planowałam dłuższy okres realizacji rzeczy do zabawy, ale ponieważ Justynie marzyła się serwetka do koszyczka wielkanocnego musiałam się zmobilizować i udało mi się już wysłać paczkę. Wysłałam takie rzeczy:




Głównie wielkanocne, bo: serwetki (nie są białe, ale Justynie odpowiadały zrobione były już wcześniej), jajeczka, kurki, ale też wiosenną czapeczkę dla rocznej córeczki, aniołka bożonarodzeniowego, biżuterię (szydełkowe kolczyki, broszkę i filcową bransoletkę).

Justyna się cieszyła, a dowód, że paczka już została dostarczona macie TUTAJ.


Dzisiaj znowu coś mądrego, o czym przekonuję się na własnej skórze:



Miłego dnia! Margotka.






22 komentarze:

  1. Kwiaciarnię mogłabyś założyć , tak u Ciebie pięknie.
    Prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kwiatów! Myślałam ,że powstanie z nich kocyk ;)
    Piękną paczuszkę przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatuszki i wspaniałe niespodzianki przygotowałaś dla Justynki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kwiatuszki sobie zrobiłaś. Naprawdę piękny upominek przygotowałaś na zabawę Podaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne te kwiatuszki! I jak wspaniale obdarowałaś Justynkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne malutkie kwiatuszki udziergałaś :) A paczka "na bogato " zrobiona , u właścicielki tez podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosenny , kwiatkowy zawrót głowy. Przesyłkę przygotowałaś na bogato . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądając różne blogi, moje dziecko powiedziało, że podoba mu się to zdjęcie, gdzie jest dużo kwiatków, "tak, to", wykrzyknęło, jak pokazałam znów Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiatuszki - podziwiam Twoją cierpliwość ich wydziergania.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna wiosenna łąka! A paczuszka tez świetna. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te maleństwa! Super paczuszkę przygotowałas dla Justyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wysyp ślicznych kwiatuszków.Wiosna na całego.Justynka będzie miała pięknie przystrojony koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. wydziergałaś całą łąkę 😁 Śliczne!! Świąteczna paczuszka wygląda super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatuszki wyglądają cudownie :)) Wspaniałą paczkę przygotowałaś dla Justynki, same śliczne prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za wszystko :))) !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądają te kwiatki, wydziergałaś całą łączkę! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową Obserwatorkę :) Cieszę się i dziękuję !

      Usuń
  17. Łąka pełna kwiatów :))
    Fajne prezenty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie wiosna jak malowana!!! Cudowne kwiatki i piękne rzeczy w zabawie podaj dalej:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń