piątek, 15 listopada 2019

Nowe ubranko dla Cookie


Hej! Ponieważ stare ubranka mojej Kusi się już porozciągały i zrobiły za duże, zrobiłam jej nowe. Jest niebieskie z akrylu, także Cookie do zimy jest już przygotowana :) Będzie jej cieplutko w mroźne dni.

Zrobiłam też kilka prostych kokardek na małe zamówienie:


Mój ulubiony placek Niebo powstał jakiś czas temu, gdyż orzechów i jabłek było sporo. To moje ulubione ciasto (wybaczcie jak zwykle zdjęcie, ale było ciemno i jest zrobione telefonem):


W moim wykonaniu to ciasto nie jest zbyt ładne, ale jest naprawdę pyszne! Przepis znajdziecie np. TUTAJ.

A jeśli macie ochotę sami zrobić swój pierwszy ocet (bardzo polecam !!!) zerknijcie TUTAJ.

I na zakończenie mojego postu jak zwykle dzisiejszy cytat:


Miłego, owocnego weekendu!!!
Margotka.


21 komentarzy:

  1. Do twarzy Cookie w tym ubranku!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blezerek. Ja dla naszego szyłam ze starych dresów.
    Poczytałam o octach i zaraz idę pod jabłonie po resztę jabłek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ubranko dla uroczego pieska . Idę zaglądnąc na przepis ciasta. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka! a jak pięknie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda w swoim nowym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki pyszczek ^^ Świetnie wygląda psinka w tym ubranku i na pewno będzie jej cieplutko ^^ Kokardki prześliczne a placek chętnie bym spróbowała, ach gdybym jeszcze miała wenę na pieczenie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Psiak w tym wdzianku wygląda przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny piesek, pięknie wygląda w nowym ubranku :) Ciasto wygląda apetycznie, trochę orzechów mi zostało, lecę zobaczyć przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wdzianko wygląda na wygodne, a przede wszystkim - na cieplutkie :) teraz już mrozy psiaczkowi nie są straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostaje zazdrościc pieskowi, nawet ja nie mam takiego wdzianka , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja! Ale śliczny sweterek i jaki twarzowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój piesio też by się cieszył z takiego ubranka. Jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piesio wystrojony!
    Ubranko śliczne wyszykowałaś, teraz to nawet mrozy nie będą przeszkodą w spacerach:)
    Przepis na ciasto już zgarnęłam ,z przyjemnością spróbuje .
    Uśmiechy ślę 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ubranko, Cookie wygląda uroczo <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Psinki w sweterkach zawsze wyglądają uroczo. Twoja Cookie również :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, ślinka cieknie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny jest Twój piesio. Uwielbiam te zwierzęta ale po odejściu Bellusi nie chcę już żadnego pieska. Zbyt mocno przeżyliśmy jej utratę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i to jest najpiękniejsze psie ubranko jakie widziałam - oryginalne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń