czwartek, 2 stycznia 2020

Pudełko


Cześć w Nowym Roku! W okresie okołoświątecznym koleżanka zajmująca się odnawianiem mebelków zrobiła mi małe warsztaty z decoupage'u. Tym samym upragniona technika stała się dla mnie bardziej przyziemna. Bardzo mi się to spodobało więc myślę, że w przyszłości powstanie u mnie więcej tworów zrobionych tą techniką. Jest to fajna odmiana od szydełka i drutów, również bardzo wciągająca. Zanim osiągnę zadowalający efekt pewnie trochę czasu minie, ale będę próbować. Z pomocą Moniki i według jej wskazówek zrobiłam takie pudełeczko w odcieniach różu z motywem delikatnych róż i podstawkę pod kubek. Jak na pierwszy raz jestem zadowolona :) Dziękuję Monika! Tym samym zapraszam Was na stronkę Moniki: TUTAJ.


Cytat noworoczny:




Pomyślności i szczęścia !
M.




19 komentarzy:

  1. Śliczności, uwielbiam te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestaw.Zdolna jestes.Róże na pudełku bardzo delikatne.Piękności.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to gratuluję! ja uwielbiam warsztaty wszelkiego rodzaju, ostatnio dużo czasu spędzam na oglądaniu filmików na yt. Pięknie skrzyneczka wyszła. Strasznie podobają mi się takie przewiązane właśnie wstążeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko ,czekam na nowe tworki . Spełnionego nowego roku życzę i pozdrawiam 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne , romantyczne pudełko na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow!! Wielkie brawa za genialny debiut!! Pięknie wyszło, teraz będzie już tylko z górki :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny różany komplecik :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne po prostu! Szczęścia w 2020 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, romantyczny zestaw :) Moje pierwsze próby tak ładnie nie wyglądały, miałaś dobrą nauczycielkę. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa umiejętność powoduje, że człowiek nigdy się nie nudzi. Najgorsze jest w tym wszystkim posiadanie tylko dwóch rąk...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko wygląda pięknie.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko śliczne!
    Wszystkiego dobrego w 2020 Roku!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie sobie poradziłaś z tą nową dla ciebie technika. Piękny zestaw . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😊😊😊
    Pozdrowionka:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń