czwartek, 10 grudnia 2020

Zimowo i świątecznie :)



Hej! Moja siostrzenica Lenka w ubiegłym roku i wcześniej dostawała zawsze ode mnie małe bałwanki i zażyczyła sobie ostatniej zimy - Mamę Bałwanków, dlatego w tym roku powstała ich Mama :) Jest dużo większa  i inaczej robiona, ale egzamin zdała, bo wszystkie bałwanki poszły już w ruch :)

Koleżance za pewną przysługę zrobiłam czarną czapkę z pomponem:


Od Siostry tradycyjnie dostaliśmy na Święta trochę jej kunsztownych i smacznych wypieków, wyglądają i smakują pysznie ! I są fajną dekoracją jeszcze :)


Mniam :))))))

Dziś dzielę się grafiką, która dzieli pokarmy na zasado- i kwasotwórcze. Pamiętajcie, aby nie zakwaszać za bardzo organizmu, bo wtedy pojawiają się wszelkie patologie, nowotwory, różne bóle i niepożądane dolegliwości. Mała ściągawka:


Spokojnego popołudnia!!!
Paa :)
Margotka.

10 komentarzy:

  1. Mama bałwankow śliczna, czapka udana.To już pierniki też są, mam i ja ale nie tak pięknie udekorowane, miłych, spokojnych przygotowań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Balwanek i choinka super! Grafikę zabrałam do siebie - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek mega słodki, choinka cudna - sama może kiedyś taką zrobię. Dzięki za tabelkę już sobie zapisałam - na pewno się przyda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka a mama bałwanków pewnie dzielnie pilnuje swojego stadka ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapka a mama bałwanków pewnie dzielnie pilnuje swojego stadka ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace. Ciasteczka wyglądają wspaniale. Ja jeszcze nic nie piekłam. Jedynie świątecznie udekorowałam dom . Choinka jak zwykle będzie stawiana przed samą Wigilią. Pozdrawiam cieplutko 🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak pomyślałam, że pełno jest zdjęć szydełkowych aniołków, ale bardzo mało jest bałwanków. Twoja praca idealnie wypełnia tę lukę .

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest super i urocza mama bałwanek z choinką. Słodkości pysznie wyglądają. Pierniczki mam tylko jak wnuki przyjeżdżają a w tym roku ani jednego ani drugiego. Nadrobimy kiedyś

    OdpowiedzUsuń