wtorek, 2 lutego 2021

Wiosenne Rozdanie do 12.03.2021 r. :)


Cześć! We wrześniu z okazji 6 urodzin mojego bloga obiecałam Wam rozdanie, które miało odbyć się na wiosnę. Ponieważ mam problemy z ręką i muszę zrobić trochę przerwy od robótek w celu rekonwalescencji, rozdanie ogłaszam już dziś! Do rzeczy na zdjęciu oczywiście coś dorzucę :)
Myślę, że zestaw ten przyda się na wiosnę i Wielkanoc więc wyniki ogłoszę po 12 marca tak, aby wysyłka zdążyła się odbyć przed Wielkanocą, jak najszybciej.


Zasady udziału:

1. Zapisz się do 12.03.2021 r. wyrażając chęć udziału w moim Rozdaniu - pod tym postem.

2.  Dodaj baner z informacją o Rozdaniu z linkiem do mnie u siebie na blogu, Facebook'u lub Instagram'ie.

3. Zabawa dojdzie do skutku jeśli zgłosi się co najmniej 5 osób.

4. Wysyłka na terenie Polski, najchętniej do paczkomatu.

Bawcie się dobrze!!!


Ja mam jeszcze trochę zaległych prac, których nigdy nie pokazywałam więc czasem wrzucę coś na Instagram, a może na blogu też czasem coś, jednak muszę z tą ręką dojść do siebie więc zanim będę miała coś aktualnego to trochę czasu minie. 

A tu jeszcze kilka migawek rzeczy do rozdania z innej perspektywy:



Miłej zabawy!!!
Margotka.


33 komentarze:

  1. Cudowne rzeczy do rozdania.Oczywiscie jestem chętna ,spróbuje ten baner jakoś umieścić, pozdrawiam
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace. Oddaję swoją szansę dla dziewczyn , które nie szydełkują. Pozdrawiam cieplutko 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu oszczędzaj się :) Mam twoje dzieła, wiec niech się ktos inny ucieszy. lista chętnych na pewno będzie długa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje z okazji tak zacnych urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o tym, aby Twój kawałek świata połączył się z moim, więc zgłaszam chęć udziału w rozdaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Margotko najlepsze życzenia z okazji blogowych urodzin! Wielu kolejnych, równie twórczych lat Tobie życzę. Podziwiam Twoje prace, bardzo mi się podobają więc chętnie wezmę udział w Candy :). Piękne prace przygotowałaś :). Banerek porywam do siebie :)
    Moc uścisków, dużo zdrówka i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu cudowne pracę u Ciebie, jak nie skorzystać a może do człowieka szczęście się uśmiechnie:) z okazji blogowych urodzin życzę wielu kolejnych twórczych lat by żadne problemy nie stanęły na drodze do realizacji swoich pasji:) ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia życzę . Banerek już u mnie i zgłaszam się po tak piękną serwetkę i kurki :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu blogowych lat:)
    Niestety do Wielkanocy raczej nie damy rady być w PL, więc nie blokuję świątecznych prezentów. Niech trafią w dobre ręce, bo są bardzo fajne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no gratuluje tylu lat tutaj i zycze tylu kolejnych a co tam dziekujac za zaproszenie tez sie zapisuje:-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chciałam się pchać ale skoro zaprosiłaś mnie na rozdanie :), myślałaś ,że będzie mniej niż 5 osób? dla mnie było by lepiej bo większe szanse bym miała by dostać to czego na co dzień nie robię:). Ta serwetka i baranek cudowne, kurki są przeurocze! Bardzo podobają mi się te szydełkowe prace.
    Dołączam go gratulacji z okazji 6 rocznicy i życzę kolejnych lat inspirującego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważaj na rękę, daj jej teraz odpocząć, by w przyszłości móc działać pełną parą :)
    Śliczna ta serweta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dbaj o rękę i kuruj się :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace przygotowałaś Gosiu:)
    Życzę Ci szybkiego powrotu do sprawności i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna serwetka! Gratulacje urodzinowe dla bloga, zdrowia dla Twojej zdolnej ręki!

    OdpowiedzUsuń
  16. zycze zdrowka! mam nadzieje, ze niedlugo znow nas uraczysz nowymi pracami :) przepiekne kurczaczki <3 zakochalam sie ;p a co do konkursu, to zycze sukcesow uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!!! <3 Oczywiście i ja się przyłączam do zabawy. Zaraz dodam baner i mam nadzieję, że mi się uda, bo nie pamiętam, jak to się robi, ale jakoś zrobię. :D Przytulam mocno i cieszę się, że znów jestem na Twoim blogu, tęskniłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji 6 urodzin, piękne kurki i serwetka do rozdania.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością będę z Tobą świętować 6 blogowe urodzinki, banerek zabieram do siebie😊
    Życzę kolejnych twórczych lat i nieustającej weny twórczej!
    Dbaj o siebie, kuruj się😊
    Pozdrawiam serdecznue i zdrówka życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczności :). Oczywiście, że biorę udział. Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo wszystkim chętnym za udział :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. I oczywiście za wszystkie życzenia i komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń