sobota, 9 września 2023

Urodzinowy post 🎂

 Cześć ❤

Z okazji 9 urodzin mojego bloga (12.09.2023 r.) obiecałam Wam post hurtowy, aby pokazać trochę tworów, które robiłam gdy mnie tutaj nie było 🙂.

Jako pierwsze pokazuję siateczki, których w zeszłym roku robiłam całkiem sporo:




Trochę serwetek też było:





Zaczęłam zabawę z koralikami.
Tu breloki z imionami:




A także w zeszłym roku zaczęłam tworzyć różańce:



Zapraszam Was na mój drugi profil na Instagramie: @różańcemargotki 🙂💙.


W zeszłym roku na świat przyszła moja bratanica Antonina 🥰🤗. Taką wyprawkę dla niej przygotowałam:



Kocyk i czapeczka szydełkiem, miś i sweterek na drutach 🧶🧶.

Również w zeszłym roku przekroczyłam tą "magiczną" 40-stkę. To naprawdę dla mnie był prawdziwy przełom 🥳😂:



Ostatnio pod wpływem filmu znów popularne zrobiły się lalki barbie. Kupiłam 2 w ciucholandzie za niewielkie pieniądze ponieważ były bez ubranek, a dla mnie jak wiecie zrobienie ubranek to nie problem. Także oto lalki:


1 dla siostrzenicy Lenki, 2 dla bratanicy Antosi 🙂👱‍♀️👱‍♀️.


P.S. Dziękuję Jolu (z hafty na wierzbie) za motywację 🙂. Postaram się dodać od czasu do czasu jakiś hurtowy post 😀.

Bardzo dziękuję za każdy oddany na mnie głos w Konkursie "Pokaż talent". Nie spodziewałam się takiej ilości głosów. Ta ilość przerosła moje oczekiwania! Bardzo serdecznie dziękuję!!! Jesteście kochani ❤❤❤😘.

Bądźcie zdrowi!

Za rok 10 urodziny mojego bloga, wypadałoby przygotować coś szczególnego 🤔😆. 

Papa👋👋 i dziękuję, że wciąż jesteście! ❤

Margotka.

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego.Naprodukowalas sporo pięknych rzeczy i w różnych technikach, same pieknosci.Tez kiedyś robiłam dla lalek ale teraz nie mam komu, 4 wnuków.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Urszulo 😘🌷 Również przesyłam pozdrowienia 🌞🌼🌻

      Usuń
  2. Hej ! Jesteś bardzo kreatywna !!! Siateczki przepiękne ! zaciekawiły mnie Twoje różańce. Gratuluję "9" rocznicy bloga !!! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu! Różańce robię też jako bransoletki na rękę. Pokażę innym razem 🌼🌺🏵. Pozdrowienia 🌞🌻

      Usuń
  3. Miło, że jesteś. Stworzyłaś wiele pięknych prac, a wśród nich śliczne różańce. Sukieneczki dla lalek też przepiękne. Życzę Ci wszelkiej pomyślności, dużo zdrowia i spełnienia marzeń, a z okazji rocznicy blogowej - kolejnych pięknych lat w blogosferze i nieustającej weny. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele wspaniałych prac stworzyłaś! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak mi miło, że Cię zainspirowałam.
    Jak widać,.masz całkiem sporo rzeczy do pokazania.
    Siateczki chwalę najbardziej , bo bardzo podoba mi się łączenie przyjemnego z pożytecznym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trochę rzeczy mam. Będę je sukcesywnie raz na jakiś czas pokazywać 🙂. Miłe jest to że chcecie je oglądać 😊😍🥰. Przyjemne z pożytecznym jest najlepsze ❤ Serdeczne pozdrowienia Jolu! 😘🤗

      Usuń
  6. Piękne prace i jakie różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń