środa, 14 czerwca 2017

Kwadratowiec



Witam! Ponieważ dawno nie robiłam nic do ubrania, a zostało mi jeszcze trochę ciepłej zakopiańskiej wełny zrobiłam sobie taki sweterek grzejący plecki. Ponieważ jestem zmarzluchem będzie fajny na jesień, zimę do chodzenia po domu, a może nawet na lato na chłodne wieczory. Zapinam go na srebrną broszkę. Kolor to naturalny kremowy, a wykończony jak widać kolorem bordo. Jest to 1 wielki kwadrat babuni, zszyty z boku, tylko zostawione są otwory na ręce. Na filmiku pokazane jest jak go zrobić:



Pozdrawiam ciepło i miłego długiego weekendu! Margotka.

23 komentarze:

  1. fajny ja na szydełu/drutach nie umiem ,ale zrobiłam sobie taki z husty ;)
    ale w sumie moge z pleda :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Na pewno będzie porządnie rozgrzewał :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wdzianko jest kultowe, musiałas sie dobrze nadziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny sweterek, otulacz na chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne! Bardzo mi się podoba sam pomysł, a Twoje wykonanie super, pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny sweterek! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakopiańska wełna to dooobry interes ;) Sama się przymierzam do kwadratowca ;) Twój wygląda bardzo dobrze =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny :) Bardzo bardzo mi się podoba :) Do zimy jeszcze daleko może i mi się uda cosik podobnego wydziergać :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tym kwadratem i jaki udany 😮😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kwadratowiec.Kolory super.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny! Również się przymierzam do zrobienia kwadratowca. Czy robiąc kwadrat babuni na okrągło nie zaczął Ci się on skrzywiać?
    Pozdrawiam
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie, to jest po prostu duży kwadrat :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny! Na pewno ogrzeje Cię w chłodniejsze wieczory :) No i nadaje się tez na wyjście na dwór, nie tylko po domu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowy! Planowałam taki sweterek robiony na drutach, ale szydełkiem też fajny wychodzi jak widać. Kto wie, może spapuguję i też taki sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kwadratowiec! Jeszcze lepiej pewnie wygląda na właścicielce:) Fajnie, że zamieściłaś filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam taki robiony na datach z grubej włóczki typu bulky i bardzo go lubię :) Na pewno będzie Ci dobrze służył :)

    OdpowiedzUsuń