sobota, 1 kwietnia 2017

Komunijne dodatki


Witam! Udało mi się już dokończyć komunijne dodatki. W skład kompletu wchodzą: pelerynka, wianek, torebka-sakiewka (ściągana na koralik), ozdoba na dłonie (bo chyba nie są to rękawiczki?), i ozdoba na świecę. Wszystko zrobione zostało z białej bawełny, tylko pelerynka z akrylu. Do wszystkich kwiatków doszyłam blado-różowe perełki. Szkieletem wianka jest elastyczny drut obszyty kremowym filcem, do którego doszyłam kwiatuszki i atłasowe wstążeczki. Dlatego wielkość wianuszka można regulować. Trochę się bałam jak mi to wyjdzie, bo jednak I Komunia to wielki dzień, ale chyba jestem zadowolona :) Mi osobiście najbardziej podoba się wianuszek, bo ślicznie wygląda na głowie, i miałam z nim najwięcej frajdy :) A Wam? I po raz ostatni zapraszam na moje Candy >TU<, bo to już ostatnie chwile! Pozdrawiam ciepło! Margotka.

26 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby , mnie też wianuszek podoba mi najbardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały komplet zasługuje na uznanie. Mała dziewczynka będzie ślicznie wyglądać z tymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cudny i przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet, na pewno jedyny w swoim rodzaju. Kwiatuszki są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dodatki do sukienki komunijnej. I moją uwagę przykuł wianek, wiązany z tyłu, więc na pewno pięknie wygląda na głowie. Dodatkowo bardzo podoba mi się pelerynka :D no i gdyby nie rękawiczki, torebka i ozdoba na świecę, to komplet nie byłby tak spektakularny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLiczny komplecik :) jakaś młoda dama będzie pięknie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet! Wianuszek bardzo ładnie prezentuje się na głowie, ale bardzo spodobała mi się też pelerynka:) Wszystko extra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super! moja córcia idzie w tym roku do komunii, właśnie robię dla niej torebeczkę, chciałabym też wydziergać dekorację na świeczkę, ale nie jestem pewna, czy zdążę-czas jakoś tak kurczy mi się strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały komplet jest wspaniały! Szkoda, że ja nie miałam takiego zestawu :(.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie szczególnie spodobała się pelerynka. Te kwiatuszki są już chyba Twoim znakiem rozpoznawczym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, stylowy komplecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam! Piękne cudeńka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny komplet! Wszystkie elementy są zachwycające!Torebki sakiewki ciągle są hitem.( ja też do komunii miałam torebkę o takim kształcie) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały komplet Gosiu rewelacyjny! piękne i basta! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały komplecik - wzbudzi zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace, jest w nich wiele elegancji i dziewczęcej subtelności. Wianek jest jedyny w swoim rodzaju. Piękne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń