środa, 26 kwietnia 2017

Kolejny wianuszek komunijny


Witam :) Ponieważ wianuszki komunijne bardzo fajnie mi się robi, powstał kolejny. Wydaje mi się, że ładne byłyby też kolorowe takie wianuszki. Kiedyś w przedszkolu byłam przebrana za panią Wiosnę i miałam taki kolorowy wianek ze sztucznych kwiatów. A taki szydełkowy z kolorowych kwiatuszków dla dziecka do przedszkola czy szkoły uważam, że też byłby świetny! Także w wolnej chwili powstaną i kolorowe z kolorowymi koralikami :) Pozdrawiam ciepło w ten chłodny wiosenny dzień ! Margotka.

19 komentarzy:

  1. Piękny wianek! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek jest cudowny, podziwiam! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny:) będzie wspaniałym dopełnieniem stroju w tym ważnym dniu! sama mam tegoroczną "komunistkę" wiem, jak ważne są takie detale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urokliwy wianeczek, bardzo dziewczęcy i w tym wypadku na miejscu jest stwierdzenie, że mniej znaczy więcej, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ delikatny! Cudny wianuszek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wianuszek! Kolorowe też byłyby wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Szkoda, że komunię miałam kilka lat temu ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Prosty a jaki uroczy :). Ja miałam w podstawówce wianek zrobiony przez mojego Dziadka z kwiatków z bibuły. Doskonale go pamiętam, szkoda, że nie przetrwał :(.

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny, eteryczny, piękny 🙂 Może się kiedyś zainspiruję...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny!!! Po prostu piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny,delikatny wianek.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Margotka cudo! Przepiękny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudo ... napatrzeć się nie mogę :)te kwiatuszki .. mrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wianuszek!! Bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń