sobota, 24 lutego 2018

Motylkowe wiosenne Candy!



Dziś zapraszam Was na "Motylkowe Candy".
Do zdobycia 2 motylkowe serwetki, girlanda-zawieszka z motylkami oraz dorzucę przydasie i co mi jeszcze wpadnie do głowy :)

Zasady udziału:

1. Zapisz się do 16 marca 2018 r. wyrażając chęć udziału w moim Candy - pod tym postem.
2. Pierwsze 10 osób zyskuje dodatkowy los.
3. Dodaj baner z Candy z linkiem do mnie na pasku bocznym lub ogłoś to w osobnym poście.
4. Baw się dobrze!

To wszystko :)
Jak najszybciej ogłoszę wyniki, aby wysłać przed Wielkanocą.

Wysyłam na terenie Polski.

Miłego weekendu! Margotka.

78 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie na candy na moim blogu. Przybywam więc 🍀🌹🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie zrobione, zadanie wykonane http://wharmonii.blogspot.com/2018/02/motylkowe-wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się grzecznie ustawiam w kolejce licząc cicho na szczęśliwy los:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się chętnie. Uwielbiam motylki wszelkiego rodzaju :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyle to jeden z moich ukochanych szydełkowych motywów :) Biorę udział w Candy i już pędzę do spełniania wymogów uczestnictwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za zaproszenie. Motylkowe serwetki są przepiękne. Kolorki świetnie dobrane. Banerek już u mnie zawisł . zapraszam tesstereczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama już chciałam wpaść, a Ty jeszcze tak ładnie mnie zaprosiłaś :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowo. Motylki są wspaniałe, akurat na rozpoczęcie wiosny! Z chęcią przyłączam sie do zabawy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie:)
    uwielbiam motylki, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, lubię takie dekoracje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do zabawy jednocześnie zapraszam do mnie na zabawę -candy dzień kobiet

    OdpowiedzUsuń
  11. motylki urocze , a że kocham motyle nie zastanawiając się ani chwilę zapisuję się na Twoje candy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie do zabawy - grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Zgłaszam się do zabawy pozdrawiając cieplutko bo za oknem ziąb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za wizyte i zaproszenie na Candy oczywiscie korzystam i ustawiam sie w ogonku po cukierasy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za miły komentarz pod moim needlepointowym serduszkiem.
    Zgłaszam się z chęcią na candy.Banerek wisi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za zaproszenie do wspólnej zabawy:)) Też uwielbiam motyle - nawet mam dwa zrobione, ale nie mogę zabrać się za ich ukrochmalenie i pokazanie na blogu. Zapewne dzięki Twoim motylkom, zmobilizuję się i zaraz to uczynię, bo to wstyd dla mnie, że nie daję im szansy "zabłysnąć":)). Bylebym nie zapomniała poprosić mojej córci o umieszczenie banerku na moim blogu, bo technicznie nadal nie potrafię tego robić(hi,hi).
    Piękne rzeczy tworzysz, rozgoszczę się u Ciebie na dłużej.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, witam w moich progach :) Dla osób, które technicznie nie potrafią umieścić banerka i o tym piszą mogę zrobić wyjątek, bo to przecież tylko zabawa. Ale jeżeli Twoja córcia może Ci pomóc to byłoby świetnie :) Powodzenia zatem życzę !!!

      Usuń
  17. No nareszcie trafiłam na odpowiedni post hihi ja blondynka! - Ty wiesz :)
    oczywiście się zapisuję. Banerek już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za zaproszenie :)
    Oczywiście piszę się po raz pierwszy w tej zabawie bo ja świeżak blogowy jeszcze jestem ;p
    banerek przylepiony na pasku bocznym na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miłą chęcią się zapiszę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też grzecznie ustawiam się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się z przyjemnością :-) Informacja o zabawie w zakładce candy na moim blogu o tu: https://maneruki.blogspot.com/p/czytam.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. No nie ale cudowne te motylki :) A ten niebieski hi hi no ślicznotka absolutna :) Ustawiam się w kolejce oczywiści :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje za zaproszenie :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zaproszenie do zabawy.
    W takim razie próbuje mojego szczęścia :) jak na miłośnika motyli przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział, pozdrawiam serdecznie:)
    http://partofmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń