niedziela, 18 lutego 2018

Kardigan


Witam :) Prosty rozpinany sweter z zakopiańskiej wełny wykonałam w całości ściegiem francuskim. Po raz pierwszy zrobiłam podkrój pach, bo zawsze moje swetry robiłam jeszcze bardziej workowate. Znajomi powiedzieli, że sweter nadaje się do klasztoru dla pokutników (podobno tak gryzie), ale mi to nie przeszkadza. Jak dla mnie to fajnie poprawia krążenie krwi, zresztą można ubrać go na bluzkę z długim rękawem. Sweter zrobiłam dla siebie i jak tylko przyjdzie wiosna będę w nim dumnie paradować hi hi. Tak zamiast kurtki, bo jest cieplutki. Na dole swetra wyszyłam taką łączkę :) Ten najładniejszy kwiatuszek dostałam od Klaudii z bloga: https://robotkiklaudii.blogspot.com/ :) Guziczki z Aliexpress'u. Chciałabym zrobić jeszcze jakieś sweterki, może na szydełku?


Pozdrawiam Was cieplutko !!!






25 komentarzy:

  1. Piękny model! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać tęsknotę za wiosną:) Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kardigan! Na wiosnę będzie jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba ☺ pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest, czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje Twój kardigan!
    I sympatycznie wyglądają kwiatuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się wiosenny element na dole - mam nadzieję, że już niedługo go założysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta forma do wielu rzeczy będzie pasować a kwiatuszki przywołują wiosnę 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenne wdzianko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny! A kwiatki nadają wiosennego klimatu i niesamowitego uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest :) OO jak dużo pracy miałaś przy nim :) Nie dziwię się, że będziesz go dumnie nosić :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Bardzo śliczny! :) Już czuć wiosnę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. E tam, fajny sweter do noszenia na co dzień :) Pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny seter! :)
    Uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam wytrwałość w dzierganiu. Nigdy nie widziałam pokutnika z takimi wesołymi kwiatkami, chyba że to pokutnik-optymista. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kardigan! Marzy mi się takie własnoręcznie zrobiony, a Twój jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały - kwiatuszki fajnie wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Super tak zrobić sobie samej sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej jaki kapitalny! Bardzo ładnie kolorystycznie dobrałaś kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń