środa, 5 lipca 2017

Liebster Award - kolejna część


Witam! Dostałam kolejne nominacje do Liebster Award więc dziś odpowiem na resztę pytań. Nominacje dostałam od Iwony z bloga: Ofuniowo Handmade, Alicji z bloga: Po drugiej stronie lustra oraz od: Needle & Wool. Dziękuję :)))


Pytania od Iwony: 


1) Kiedy i jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
2) Jakie jest twoje hobby?
3) W co najchętniej ubierasz się na co dzień?
4) Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?
5) Kawa czy herbata?
6) Pies, kot, czy chomik?
7)  Jakie jest twój ulubiony kolor?
8) Jedno z najdziwniejszych pytań jakie ci kiedykolwiek zadano.
9) Jak długo jesteś w stanie wytrzymać bez wifi i telefonu?
10) Słodko czy słono?
11) Co cię najbardziej uszczęśliwia?

Odpowiedź na pytanie 1:

Można powiedzieć, że odpowiedź na to pytanie znajduje się >TU<, też w pytaniu 1. Bloga chciałam założyć dużo wcześniej, ale nie miałam dobrego aparatu, a tu jak wiadomo zdjęcia to podstawa. Gdy go sobie kupiłam, od razu zaczęłam dokumentować swoje prace i założyłam bloga.

Odpowiedź na pytanie 2:

Moje hobby to oczywiście szydełkowanie, wszelkiego rodzaju rękodzieło, a także dietetyka, czytanie książek.

Odpowiedź na pytanie 3:

Na co dzień najchętniej ubieram się na sportowo - luźno i wygodnie.

Odpowiedź na pytanie 4:

Nigdy nie wychodzę z domu bez chusteczek do nosa, bo ciągle mam katar, jak jest chłodniej atakują mnie zatoki, a jak jest słońce mam katar od słońca. Może to jakieś uczulenie?

Odpowiedź na pytanie 5:

Herbata i to właściwie tylko zielona. Kawy już nie piję od wielu lat.

Odpowiedź na pytanie 6:

Pies, pies i jeszcze raz pies. Z kotami się nie rozumiem, aczkolwiek lubię wszystkie zwierzęta, chomiki też :)

Odpowiedź na pytanie 7:


Moje ulubione kolory to zielony i niebieski.



Odpowiedź na pytanie 8:


Nie pamiętam takiego pytania.


Odpowiedź na pytanie 9:


Myślę, że długo. Nie jestem uzależniona i mam ciekawe zajęcia bez wifi i telefonu.


Odpowiedź na pytanie 10:


Ani słodko, ani słono - kwaśno :)


Odpowiedź na pytanie 11:

Oprócz moich ulubionych zajęć najbardziej uszczęśliwiają mnie pobyty na łonie przyrody.




Pytania od Alicji:



1. Jak i kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda  z rękodziełem?
2. Czy masz swoje ulubione miejsce, w którym tworzysz?
3. Skąd pomysł na bloga?
4. W jaki sposób (poza rękodziełem) lubisz spędzać swój wolny czas?
5. Wolisz gotować sam(-a) czy kiedy to ktoś inny gotuje dla Ciebie?
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
7. Cecha, którą najbardziej cenisz u innych?
8. Cecha, która najbardziej przeszkadza Ci w innych ludziach?
9. Jaki gatunek muzyczny preferujesz?
10. Wymarzone miejsce, które chiał(-a)byś odwiedzić?
11. Czy jest coś czego koniecznie chciał(-a)byś w życiu spróbować?



Odpowiem tylko na pytania, które jeszcze nie zostały mi zadane, gdyż szkoda mojego czasu, abym się powtarzała. Resztę odpowiedzi znajdziecie >TU<


Odpowiedź na pytanie 2:

Nie mam takiego miejsca.

Odpowiedź na pytanie 5:

Wolę gotować sama.

Odpowiedź na pytanie 9:

Lubię reggae, folk, poezję śpiewaną. 

Odpowiedź na pytanie 10:

Chciałabym jeszcze chociaż raz pojechać kiedyś do Grecji.

Odpowiedź na pytanie 11:

Chciałabym nauczyć się tworzyć naczynia z gliny i jeździć konno.



Pytania od Neddle & Wool:


1. Jakie imię wybrałabyś dla siebie, gdybyś miała taką możliwość?
2. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
3. Ostatni film jaki oglądałaś?
4. Wakacje w górach czy wakacje nad morzem? (Co wolisz?)
5. Od kiedy prowadzisz bloga?
6. W jakie przesądy wierzysz?
7. Kino czy teatr?
8. Czym się interesujesz?
9. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś? 
10. Co jest Twoim ulubionym daniem?

11. Gdyby była taka możliwość to czy poleciałabyś na Księżyc?


Również odpowiem tylko na pytania, których jeszcze nie było. Resztę odpowiedzi znajdziecie >TU<



Odpowiedź na pytanie 1:

Podobają mi się imiona: Malwina i Iga :)

Odpowiedź na pytanie 2:

Moje ulubione owoce to śliwki i arbuzy - teraz jest sezon na arbuzy więc jestem w raju :)))

Odpowiedź na pytanie 3:

"Apartament" z Diane Kruger - mój ulubiony film. 


Odpowiedź na pytanie 4:


Wolę wakacje nad morzem, gdyż rzadziej tam bywam i bardziej mi się tęskni do morza.


Odpowiedź na pytanie 5:

Bloga prowadzę od 12 września 2014 roku.


Odpowiedź na pytanie 6:


Staram się nie wierzyć w żadne przesądy.


Odpowiedź na pytanie 7:


Teatr.


Odpowiedź na pytanie 9:

Jestem raczej zbyt poważną sztywniarą (mam to chyba po dziadku) i nie stać mnie na szaleństwa niestety. Wszystko muszę mieć zaplanowane.

Odpowiedź na pytanie 11:

Nigdy nie poleciałabym na księżyc. Muszę czuć Ziemię pod nogami, aby czuć się bezpiecznie.


Jeszcze raz dziękuję za nominacje. Blogi, które ja nominowałam jakiś czas temu również znajdziecie >TU<.



Serdecznie pozdrawiam!!! Margotka.








6 komentarzy:

  1. Świetna zabawa. Miło jest dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca osobowość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Margotko, podziwiam Twoje prace i bardzo wzruszająca jest Twoja dedykacja bloga. Moja pasja wyrosła w ten sam sposób. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za udział w zabawie;) Cieszę się, że mimo takiego "natłoku" nominacji znalazłaś czas;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedzi :) Bardzo miło jest dowiedzieć się czegoś więcej o tobie ;)

    OdpowiedzUsuń