czwartek, 12 września 2024

INFORMACJA NA 10 URODZINY BLOGA

 





   Dziś 10 urodziny mojego bloga i w tym szczególnym dniu chcę zamknąć moją blogową "twórczość". 
   Jeżeli chcielibyście skorzystać z jakichś linków, do czegoś wrócić, zadać mi pytanie to blog przez jakąś chwilę będzie jeszcze wisiał w sieci, ale za jakiś czas zostanie usunięty.

   (Być może kiedyś założę nowego bloga w odpowiednim dla mnie czasie i jeszcze się spotkamy, kto wie???).

   No i chciałam Wam -moim Czytelnikom- bardzo podziękować za uwagę, dobre, miłe, budujące słowa, dzielenie się poradami, za obecność, życzliwość, za wszystko, za to, że mogliśmy się spotkać w tej wirtualnej przestrzeni, że byliście ze mną ❤❤❤.

   Życzę Wam abyście byli zdrowi, mieli głowy zawsze pełne pomysłów i chęci do ich realizacji, dużo sił i niech szczęście nigdy Was nie opuszcza, a życie będzie dobre! Nie traćcie wiary i nadziei 😘.

Pozdrawiam serdecznie! 💐😘😘😘

Gosia.

P.S. Mimo wszystko ciągle coś powstaje tylko mniej i wolniej, bo ta miłość nigdy nie umiera ❤🧶. Póki ręce dają radę działam, bo kiedy mamy zajęte ręce to umysł jest wolny, a to jest potrzebne 🥰🙂.

🧶🧶🧶

Wszystkiego najlepszego!

4 komentarze:

  1. A może tylko zawiesisz bloga ?Daj sobie czas, 10 lat to kawał czasu, robótki, wspomnienia ,pamiętnik.Życzę wszystkiego co najlepsze i jednak dalszych lat blogowania.Przemyśl jeszcze.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale rozumiem, bo mi samej takie myśli chodzą po głowie.
    Usuwam się zatem z obserwatorów:)
    Trzymaj się. Powodzenia!
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... requiem na 10 urodziny. Szkoda. Mam nadzieje, że to dobrze przemyślałaś.
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu chciałabym napisać do Ciebie prywatną wiadomość. Masz może maila?

      Usuń