sobota, 12 września 2015

1 urodziny bloga :)



(41/52)    Z okazji 1 urodzin mojego bloga zrobiłam trochę pysznych, bezkalorycznych słodkości: szydełkowe muffinki, oponki-pączusie, kawałek tortu, szydełkowy lód-rożek oraz soczyste truskawki ! Słodkości te oprócz dziecięcych zabaw można wykorzystać również jako igielniki dla osób, które lubią szyć.
Z tej okazji chciałam podziękować Wam Wszystkim za odwiedziny, miłe komentarze i zaglądanie !
Zapraszam także i w przyszłości, bo trochę planów i pomysłów mam ! I mam nadzieję, że przynajmniej te 100 lat przetrwamy, a pasja niech żyje żyje nam! 
Margotka.

18 komentarzy:

  1. Świetne te łakocie :) Kolejnych lat w blogowym świecie zatem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego pięknego z okazji rocznicy. Dalszych lat blogowania i nieustających pomysłów twórczych. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włóczkowe słodkości wyglądają bardzo smakowicie! Gratulacje i pomyślności życzę Ci w następnych latach. Niech wena nigdy Cię nie opuszcza, a wszystkie pomysły z łatwością się materializują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga - niegasnącej pasji, nadmiaru pomysłów i pełnej fury kordonków i włóczek! Słodkości są śliczne i... słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Kordonki i włóczki - ooo taaak !!!

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę wielu pomysłów na kolejne wpisy i prace! :)
    Cudowne są te słodkości, czy mogę gryza? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie wyglądają ;)
    https://www.facebook.com/torciki2014?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje a słodkości ślicznie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń