piątek, 30 listopada 2018

Rękawiczki dla niej i dla niego :)


Cześć! Od pewniej młodej i bardzo miłej osóbki dostałam zlecenie na zrobienie Mikołajkowego prezentu dla swojego chłopaka - ciepłych, wełnianych, męskich rękawiczek na sznurku, zrobionych na drutach z jednym palcem, z motywem sówki. Ale do pary miały być też damskie. Majka musi być bardzo romantyczną dziewczyną, bo rękawiczki wyszły bardzo oryginalne, nietuzinkowe i zabawne, a przy tym bardzo, bardzo cieplutkie - takie od serca :) Będą grzały zmarznięte dłonie w te mroźne, zimowe dni :) Są takie projekty po skończeniu których jestem z siebie dumna, bo efekt końcowy bardzo mi się podoba i te rękawiczki też do nich należą :) Poczułam dumę i satysfakcję, a zdjęcia nie oddają ich całkowitego uroku, trzeba dotknąć i przymierzyć!

Ostatnio zapominałam o dodawaniu cytatów, ale dziś się poprawiam, coś znalazłam: 


Miłego weekendu! Margotka.



16 komentarzy:

  1. Rekawiczki sowie wymiatają ! super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki rewelacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! Jak piękne uczucie musi łączyć tych Dwoje :)) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie widziałam tak uroczych rękawiczek, no cudowne. :) Brawoooo. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Świetny pomysł i oczywiście wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całą pewnością jest powód do dumy, świetne rękawiczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Margotko, witam Cię serdecznie. Pomysł na rękawiczki jest super! Takie sowy to niebanalny pomysł. Mam takiego , który powinien nosić rękawiczki, ale raczej pociera nosek. Sowa zmieni jego nawyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne!słodkie i zabawne jednocześnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie i przezabawne, kocham sowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cudny i romantyczny prezent - świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń