sobota, 10 listopada 2018

Świnka Peppa


Hej! Ponieważ moja siostrzenica ma teraz etap na świnkę Peppę ciocia musiała jej coś wykombinować. Początkowo chciałam uszyć ją na maszynie, taką przytulankę, bo wydaje mi się, że jest ona dość prosta do uszycia, ale okazało się, że mój różowy materiał zużyłam na recyklingowe dywaniki. Różowej włóczki też nie miałam, ale miałam za to różowe i czerwone arkusze filcu prasowanego. I tak na szybko powstała Peppa :) Uszyta ręcznie - tu na zdjęciu bez ogonka, o którym przypomniałam sobie w ostatniej chwili już po zrobieniu zdjęć. Także zdjęcia z ogonkiem mam już od siostry:


I już mam kolejne zadanie bo Lenka cały czas mówi, że "nie ma Georga" braciszka Peppy, także jak znajdę chwilę to muszę jeszcze Georga stworzyć - w międzyczasie od świątecznych ozdób. Także podwijam rękawy i działam :) Miłego wolnego czasu! Pozdrowienia!!! M.


22 komentarze:

  1. Beautiful Peppa pig!!!!!!!!! Oh I really LOVE this creation. Congratulations, Margotka!!!!!!!!
    I think I haven't told you that recently I visited Krakow. Wow! This is such a GORGEOUS city!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu, te Twoje szyjątka sa śliczne :) a dla małej dziewczynki to prawdziwa gratka :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super świnkę uszyłaś :).

    Moje siostrzenice też kiedyś miały fazę na nią :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świnka cudna.
    Z takimi zdolnościami braciszek wyjdzie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pepa jest fantastyczna! Jestem pewna, że Georg też będzie świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Milutka świnka! Na pewno doskonała towarzyszka małej dziewczynki 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutka. Też miałam Pepę szyć ale jednak osoba, która zamawiała się rozmyśliła a trochę szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna Peppa. I najważniejsze, że podoba się siostrzenicy :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Peppa jest świetna! małej Fance z pewnością się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością nuda Cię nie dopadnie. Peppa jak z bajki i przyznaję rację Lence - przyda się jej towarzystwo 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna! I świetny pomysł na wykorzystanie filcu :) Pamiętaj, że George chodzi z dinozaurem - to będzie kolejny punkt :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie strasz mnie :)

      Usuń
    2. Lenka dostała na Święta cały zestaw świnek, Georg'a też więc chyba mi odpadnie tworzenie go, ale to nawet dobrze.

      Usuń
  12. Dziękuję za przewietrzenie mojego maskotkowego bloga. Twoja Peppa jest urocza. Uszyłaś George'a? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie. Lenka dostała na Święta cały zestaw razem z George'm więc nie zrobiłam.

      Usuń