poniedzia艂ek, 17 lipca 2023

Udzia艂 w Konkursie 馃檪

 Dzie艅 dobry drogie Obserwatorki i Obserwatorzy!

D艂ugo mnie tu nie by艂o,  ale mam ma艂膮 spraw臋 馃槉. W czerwcu zakwalifikowa艂am si臋 do og贸lnopolskiego Konkursu "Poka偶 talent" 馃檪.  Pewnie niejedna z Was bierze udzia艂,  ale mam wgl膮d tylko do swojego powiatu w tym momencie. 

W lipcu rozpocz臋艂o si臋 g艂osowanie. 


Mo偶e b臋dziecie tak mili i dobrzy, aby na mnie zag艂osowa膰? Tutaj link do mojego zg艂oszenia: TUTAJ, aby nie g艂osowa膰 w ciemno 馃檪馃. Ale to oczywi艣cie tylko pro艣ba 馃榿馃槈.


Wszystkim 偶yczliwym Osobom oczywi艣cie bardzo dzi臋kuj臋 ❤馃槝馃槝馃槝. Sprawi mi to ogromn膮 rado艣膰 je艣li znajdzie si臋 Kto艣 taki ☺馃グ.

M贸j blog niebawem b臋dzie obchodzi艂 9 urodziny, z tej okazji planuj臋 hurtowy post, aby pokaza膰 Wam cz臋艣膰 rzeczy, kt贸re tworzy艂am gdy mnie tutaj nie by艂o.  Tak偶e jeszcze chwila cierpliwo艣ci 馃憢馃グ.

 呕ycz臋 Wam pi臋knych i udanych wakacji!!! 馃尀馃尰馃尲 

Margotka. 

7 komentarzy:

  1. Chcia艂a zag艂osowa膰 Ma艂gosiu klikiem, ale tam trzeba ponie艣膰 op艂ate oko艂o 20 z艂. zrezygnowa艂am. Trzymam wi臋c kciuki :) powodzenia

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem ile klik kosztuje, na pewno sms jest ta艅szy, ale 3,69 z艂 jak za sms to te偶 ca艂kiem sporo. Dlatego nie naci膮gam, ale bardzo dzi臋kuj臋 za dobre ch臋ci, bo to dla mnie te偶 bardzo du偶o znaczy! :) Dzi臋kuj臋 Agu艣!!!

      Usu艅
  2. Gratulacje 偶e tak wysoko dosz艂a艣, czekam na Twoje dzie艂a.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam ja dosz艂am?? :-) Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usu艅
  3. No, no...co艣 za co艣...馃槈
    Ja g艂osuj臋, a Ty obiecujesz pojawia膰 si臋 na blogu cz臋艣ciej.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Jolu! Co艣 szykuj臋 poma艂u na bloga te偶 :) S艂onecznej niedzieli !!!

      Usu艅