sobota, 8 października 2016

Asymetryczne zielone bolerko i moja wygrana :)


Dzień dobry :) Jakiś czas temu zrobiłam dla siebie na szydełku takie bolerko. Zapina się z lewej strony za pomocą broszki. Kolor jest taki zielono-niebieski, nie potrafię go do końca określić. Włóczkę dostałam od Koleżanki i zostało mi jej jeszcze trochę :)

A niedawno wygrałam takie piękne kolczyki u Kasi z bloga: Szydełkowa pasja Kaśki. Dziękuję Kasiu ! Zapraszam na bloga Koleżanki do podziwiania pięknych koronkowych dzieł :) :) :)


Bardzo pozdrawiam !!! I również zapraszam na moje candy, bo czasu jeszcze trochę jest >TU<.
Margotka.

11 komentarzy:

  1. Przepiękne bolerko, gratuluję wygranej i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bolerko, muszę chyba skorzystać z pomysłu i coś na podobieństwo zrobić dla siebie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za kolczyczki :) Pasują mi :)

      Usuń
  3. Przepiękne bolerko:) Bardzo podoba mi się wzór i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bolerko! gratuluję wygranej! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bolerko. Pomysł z zapięciem bardzo ciekawy. Przyznaję, spotykam się z takim pierwszy raz :)

    Kolczyki, pierwsza klasa - gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bolerko i oczywiście gratuluje wygranej. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń