piątek, 15 grudnia 2017

Bałwanki i aniołki


Witajcie! Powstało kilka szydełkowych, fikuśnych, malutkich bałwanków. Bazą są oczywiście styropianowe małe kulki. Doszyłam czarne koraliki jako węgielki, różowy nosek (nie miałam pomarańczowego, który symbolizowałby marchewkę). Dowiązałam kolorowe szaliczki i doszyłam czarne kapelusiki. Bałwanki powieszę na choince. Zrobiłam też 3 nowe aniołki choinkowe - wykończone na złoto, doszyłam do nich atłasowe kolorowe kwiatuszki:


Mniej więcej tak prezentuje się zestaw tegorocznych ozdób choinkowych (kilka pozostało mi z lat ubiegłych):


Życzę miłego przedświątecznego weekendu i ciepło pozdrawiam!!! Margotka.



19 komentarzy:

  1. Śliczne ozdoby :) Choinka będzie u Ciebie pięknie przystrojona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bałwanki :)
    Koszyk z ozdobami zapełniony po brzegi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baławanki sa przeurocze :) Pięknie musi wygladac choinka ubrana w takie dzierganki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby! Sama nie wiem co podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby.Balwanki urocze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły :) Podoba mi się pomysł z kwiatkami doszytymi do aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby :). A bałwanki są niezwykle eleganckie i stylowe :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zbiór - bałwanki podbiły me serce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace :) zazdroszczę takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ozdoby;) Bałwanki są urocze;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Прелесть))) очень красивые работы!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Aniołki kiedyś robiłam, ale bałwanków nie. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne. Dokładnie tak, jak sama lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałwanki skradły moje serce, a i aniołki cudowne;)

    OdpowiedzUsuń