wtorek, 21 maja 2019

Serwetki


Cześć! Takie szydełkowe serwetki zrobiłam już kiedyś, ale jeszcze ich nie pokazywałam na blogu więc dziś to robię :) Wzory najprawdopodobniej wzięłam z gazetek. Te białe mają średnicę 25 cm, a różowa 19 cm.

Dziękuję Marcie z bloga: EviPassjonatka za piękne zielone kolczyki (szczęście mi dopisało i znów wygrałam Candy). Wielkie DZIĘKUJĘ!!!


A od Jurka Owsiaka i WOŚP dostałam podziękowanie za moje szydełkowe serca:


Prawdziwy autograf Jurka :)))

Cytat dzisiejszy:  


Miłego popołudnia :)




26 komentarzy:

  1. Wspaniałe serwetki zrobiłaś. Gratuluję ślicznych kolczyków jak i podziękowania od Jurka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne różnorodne serweteczki <3 gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. List od Owsiaka to niemalże relikwia . Nie dlatego, że podpisał Owsiak, ale za Twoje dobre serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw serwetek . Kolczyki są śliczne , idealne do letnich stylizacji. Brawo Ty , że pomagasz . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wydziergałas te serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweteczki to ja lubię. Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwetki!!! Podziwiam je szczególnie, bo u mnie zero talentu w tym kierunku;)
    A taki autograf to swoiste serce za serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne serwetki, gratuluję listu i pięknych kolczyków ♥ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetki są cudne!!! I gratuluje wygranej, śliczne kolczyki :) Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super serwetki zrobiłaś :) Gratulacje wygranego candy, a listu od Pana Owsiaka nie zazdroszczę, bo sama też taki miałam szczęście dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serwetki. A autograf - bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Podziękowania od Jurka!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe serwetki zgrabniutkie, a autograf Jurka to rarytasik :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetki są naprawdę piękne! Gratuluję listu ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne serwetki wykonałaś i ile dobra dały :)
    Wspaniałe wyróżnienie za dobre serce.

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się Kochana, że się podobają ;* piękne serwetki, chyba te górne najtrudniejsze. Gratuluję listy od Owsiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne serwetki :) Fantastyczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej, a serwetki zrobiłaś niesamowicie piękne. Patrzę i podziwiam, mnie się ich wykonanie wydaje takie skomplikowane. hehe Bardzo podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetki piękne, ozdobią dom,gratuluję wygranej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne serwetki! Gratuluję wygranej i cudnej WOŚPowej pamiątki 😊

    OdpowiedzUsuń