niedziela, 24 listopada 2019

Ubranka dla szczurka Waldemara


Dzień dobry, kolejne zadanie przeze mnie wykonane do zestaw ubranek dla małego uroczego filcowego szczurka. Nie przedstawiam Waldemara we wszystkich ubrankach gdyż ciężko się je wkłada, a nie chcę go uszkodzić. Zrobiłam mu sweterki, czapeczki, beret, szaliki, spodenki i zestaw do spania czyli poduszkę i 2 koce. Waldemar w tych ubrankach będzie pozował do pięknych jesienno-zimowych zdjęć. W przyszłości być może będzie miał też żonę, dla której zrobię jakieś sukienki. Praca nad zestawem ubranek była misterna, na cieniutkich drutach, ale chyba nawet się udało :) Najtrudniejsze były spodenki, dlatego na razie ma tylko 1 parę..

Tak uroczy Waldemar prezentuje się nago :)



Mój piesek nie marznie już na jesiennych spacerach:



Niedawno zrobiłam szarlotkę, którą również bardzo lubimy (z mąki razowej i dałam tylko 1/3 cukru):


Bardzo dziękuję za udział w moim świątecznym Candy. W nadchodzącym tygodniu ogłoszę Zwycięzcę, aby jak najszybciej wysłać paczkę więc zaglądajcie :)

I na zakończenie dzisiejszy cytat:


Niech moc będzie z Wami!!!
Pozdrawiam!
Margotka :)




22 komentarze:

  1. Cieplutkie ubranko zyskał szczurek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam że za kocham się w gryzoniu! I to szczurze, na dokładkę w Twoim 😁 toż to najpiekniejszy szczytem jakiego widzialam i do tego ma śliczne ubranko. Cały jest piękny i zachwycajacy, gratuluje talentu.☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waldemar nie jest mój, mieszkał u mnie tylko 2 tygodnie i już wrócił do Właścicielki :)

      Usuń
  3. No koniecznie muszę zrobić sweterek dla mojego Waldemara ( mój mąż ma tak na imię).;))) Fajnie ubrałaś Waldemara i psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na widok tych odzianych zwierzaków aż się ciepło w duszy robi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Waldemar jest uroczy i skradł moje serce :). Świetnie wygląda w ubrankach. Jesteś bardzo zdolna, takie małe ciuszki wydziergać to mistrzostwo! :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw garderoby dla tego eleganta!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny szczurek. Piękne ubranka zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczurkowi sprawiłaś piękną garderobę . Cudnego masz pieska , w tym kubraczku wygląda fantastycznie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto wygląda bardzo apetycznie, a garderoba szczurka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej garderoby nie powstydził by się żaden szczurek;)
    a pieskowi to już żadne mrozy nie straszne:p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękny ten Waldemarek, aż pokazałam Go mojemu męzowi,który nosi to samo imię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Waldemar obłędny! I szalenie gustowną garderobę mu sprawiłaś :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima Waldemarowi niestraszna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piesek widać, że jest teraz szczęsliwy:D :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Waldemar prezentuje się fantastycznie w nowej garderobie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię szczurków,ale ten jest fantastyczny.Szacunek dla ubranek, takie miniaturki zrobić to trzeba cierpliwości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ubranko dla Twojego pieska. Ja też ograniczam cukier w wypiekach. Nie przepadamy za zbyt słodkimi ciastami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczurek sam w sobie jest cudny, a w tych ubrankach wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń