niedziela, 19 stycznia 2020

Projekty Beaty Nadolskiej

Hej! Dziś chciałam Wam zareklamować projekty mojej koleżanki Beaty Nadolskiej. Nie wiem czy pamiętacie szydełkowe komary? Właśnie Beata była ich projektantką. Beata uwielbia koty i anioły, i właśnie najczęściej je przedstawia w swoich projektach, ale nie tylko. Ja ostatnio kupiłam taką uroczą ekotorbę z projektem Beaty:


oraz śliczną pocztówkę z aniołem:


Jeśli jesteście zainteresowani pracami Beaty zerknijcie na jej stronkę na facebooku: TUTAJ lub instagram: TUTAJ

Dla przypomnienia komary przeze mnie wykonane:


I ich pierwowzór (projekt Beaty):


Beata mieszka w Krakowie i tutaj jej produkty można odbierać osobiście, ale jeśli jesteście zainteresowani kupnem jej prac jest też możliwość wysyłki.Do nabycia: ekotorby, kubki, kalendarze, pocztówki, kartki okolicznościowe, zegary itp. Kontakt przez fanpage, jest tam podany nr telefonu, lub jeśli wolicie uderzajcie do mnie to podam bezpośredni kontakt :)

Tymczasem bywajcie!!!
Paa :)




15 komentarzy:

  1. Przepiekne prace i twoje i Beaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace, komary są przesłodkie (jeśli można tak o nich powiedzieć)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jakie piękne te malowane kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komary są świetne! Aż mnie korci, by sobie podobnego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komary są niesamowite! z takim mogłabym nawet spać :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nooo.. komary są zarąbczaste!
    Prace koleżanki śliczne, lubię anioły wszelakie i ten w ramce bardzo mi się podoba 😊
    Pozdrawiam ciepło :)))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe... komary genialne :-)
    Torba i kartka równie zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe i nietuzinkowe prace . Idę zaglądnąć i poszukać inspiracji. Pozdrawiam cieplutko 🙂 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet siebie nie podejrzewałam,że mogę polubić komary. Są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ło matko, ale cudne komary :)). Takie to mogłyby latać :)). Piękne prace, zajrzałam już na FB :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń