poniedziałek, 15 lutego 2021

Walentynkowe migawki :)

Dzień dobry! Tak prezentowała się serwetka-serce, którą zrobiłam w zeszłym roku w tegorocznych walentynkowych aranżacjach: 


Wiosna już za rogiem więc:


I cytaty na tę okoliczność:

"Miłość to owoc każdej pory roku, więc zawsze jest w zasięgu ręki" (Matka Teresa z Kalkuty).


Ja wyplatam kwietniki makramowe, bo one mniej obciążają mi rękę więc niebawem pokażę efekty mojej pracy :) Kwietniki te robią się coraz modniejsze, ja sama mam ich już kilka :)

Dobrego tygodnia!!!
Margotka.

16 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja walentynkową,kwiaty,serducho i winko.Sentecje prawdziwe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczna aranżacja, pięknie!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka. Idealna na Walentego. Czekam na makramy. Pozdrawiam cieplutko ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. super, piękna romantyczna kolacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta w romantycznej scenerii :).
    Buziaki i czekam z niecierpliwością na makramowe kwietniki :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza. Szczególnie na aktualny czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to wszystko spójne - kolor,kształt i okazja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają takie serwetki - czerwień dodaje energii!
    Piękne kwiaty!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna serwetka i piękna aranżacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna serwetka, po prostu idealna by dodać trochę klimatu na walentynkowy wieczór <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne serduszko ❤ a o rękę dbaj, bo tyle pięknych prac przed Tobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonała aranżacja walentynkowa. Piękne serwetka!
    Ciekawa jestem Twoich kwietników.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka. Takiego wzoru jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna aranżacja i stołu i tej okazji. A serwetka prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń