środa, 20 września 2017

Podaj dalej


Hej! 20 kwietnia ogłosiłam na swoim blogu zabawę "Podaj dalej". Jako pierwsza zgłosiła się Magda z bloga: Hafty Magos. Dla niej przygotowałam: maskotkę świnkę udzierganą na drutach dla dzieci, szydełkową bombkę, która może być bazą do haftu (ponieważ Magda ślicznie haftuje), zestaw szydełkowych kwiatuszków, które mogą być ozdobą haftowanych kartek, wełnianą chustę, którą już pokazywałam na blogu, filcową broszę-kwiat, wegańskie mydełko o zapachu dzikiej róży i jakieś drobnostki. Tak wyglądało wszystko: 


Paczka do Magdy już dotarła.

Jako druga zgłosiła się Ula z bloga: Szydełkiem w wolnej chwili. Dla Uli przygotowałam również maskotkę świnkę udzierganą na drutach dla córeczki, świąteczną bombkę, kwiat-broszę z filcu, baktus robiony na drutach, który podobał się Uli na moim blogu, przydasie typu znaczniki do dziergania, centymetr krawiecki, wegańskie mydełko z Rossmana i resztę zobaczcie sami:


Do Uli paczuszka również już dotarła.

Takie to dzisiaj sprawozdanie z wykonanej roboty :))) 

Jeśli chcecie zrobić taką świnkę zerknijcie TUTAJ, bo robi się podobnie.


Pozdrawiam!!! Margotka.



20 komentarzy:

  1. Piękne prezenty przygotowałaś :) Wyobrażam sobie jaką radość sprawiły obdarowanym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję raz jeszcze za prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Przygotowałaś mnóstwo różności! Świnki są kapitalne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Margotko, zaczęłam "bawić się" szydełkowaniem maskotek. To nie jest bułka z masłem :)) Więc doceniam Twoją pracę. Bardzo. Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne podaj dalej :) Świnki wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką pakę sama chętnie bym przygarnęła:)Świnka urocza, a chusta w sam raz na nadchodzące chłody. Na pewno przyjemnie wtulić w nią buźkę:) Cuda!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dzień dobry! Nazywam się Wesoły Ryjek" :) ulubiona książeczka mojej małej :) Świetne prosiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. W świnkach się zakochałam, są cudowne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz dziękuję, świnki faktycznie cudne, ale ja najbardziej jestem zachwycona baktusem. Już jest w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pogoda taka, że trzeba coś mieć na szyi. Ja też dziękuję :))) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  10. Widziałam u Magdy te śliczności. Świnka wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna świnka! Jest rewelacyjna:) Robienie maskotek na drutach to już naprawdę wyższa szkoła jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne świnki! Wisienką na torcie są kokardki które dodają im dużo wdzięku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty oszałamiające. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty :). A te świnki są przeurocze :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już u Uli widziałam zawartość paczuszki od Ciebie i nawet udało mi się załapać na zabawę :D jejku, jestem taka podekscytowana ;) teraz, to już ja wymyślam, co mogłabym wykonać kolejnym osobom hehe jeden plan już mam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty przygotowałaś ;) Świnki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful, Margotka! Super!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń