sobota, 24 marca 2018

Koszyczki ze sznurka wędliniarskiego


Dzień dobry :) Z ciemno-zielonego sznurka wędliniarskiego, którego wygrałam w Candy u Magdusi zrobiłam oczywiście koszyczki. Dwa ściegiem tkanym, jeden półsłupkami. Dodatkowo jeden z koszyczków ozdobiłam kwiatuszkami z surowego sznurka lnianego (aby bardziej podkręcić sznurkowy efekt) ponieważ chcę wziąć udział w kolejnym wyzwaniu Szuflady, tym razem Gościnnej Projektantki Kamili (TU) pod tytułem "Sznurek i różne jego zastosowanie". Do wyzwania zgłaszam swoje koszyczki :)


Dobrego dnia! Margotka.






25 komentarzy:

  1. Super koszyczki! Bardzo podoba mi się ten z kwiatuszkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne :) :) :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne koszyki i bardzo praktyczne , a do tego ładne :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są urocze:) Nie wiedziałam,że sznurek wędliniarski występuje w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i praktyczne koszyczki!
    Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyszły. Mi by się takie przydały na moje pierdolki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne koszyczki😊 powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyki są przesliczne jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze! I z jakiego surowca :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczki są proste w formie, ale ten kolor i drobne ozdoby dodają im niezwykłego uroku. Powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne, fantastyczny kolor mają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne koszyczki, miejsca na drobiazgi nigdy dość. Powodzenia w wyzwaniu 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jaki piękny kolor! No zachwycam się nim od dobrych kilku minut :D Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne koszyki. Bardzo podobają mi się te kwiatki ze sznurka. Idealnie pasują do koszyka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczki są nieziemskie, mega mi się podobają. Wykonanie cudne. Podziwiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Juuupi! Moje koszyczki zostały wyróżnione w Szufladzie :) Ale mam ostatnio szczęście :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne koszyczki, najbardziej mi się podoba z motylkiem.

    OdpowiedzUsuń