niedziela, 12 sierpnia 2018

Miodowy sweterek


Hej! Miodowy prosty sweterek powstał dla mnie. Wykonany został na drutach na okrągło, bezszwowo tylko tym razem bez ażurów. W skład włóczki wchodzi 50 % wełny. Jest wygodny, prosty. Mimo że mam wiele rzeczy pozaczynanych chciałabym zrobić trochę przerwy od dziergania, bo czuję się trochę zmęczona. Potrzebuję urlopu. Tak więc wykorzystam resztę wakacji i tego, że jest ciepło na odpoczynek, by potem robić wszystko z większym zapałem :) Bo planów mam jak zwykle sporo :)

Jeśli ktoś chciałby przygarnąć takie szydełkowe serce to zapraszam na mojego nowo powstałego fanpejdża na fejsbuku TUTAJ, bo tam zorganizowałam małe rozdanie :) Zapraszam!


Z pozdrowieniami, Margotka.






17 komentarzy:

  1. Prosze bardzo jaki elegancki pulowerek :) podziwiam cirpliwośc i talent :) takie serduszko od Ciebie już mam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, jaki ładny! W sam raz na koniec wakacji/ początki jesieni. Bardzo gustowny i idealnie wpisujący się w trendy ;) Pozdrawiam serdecznie i lecę odwiedzić Cię na Facebook'u.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweter.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przyjdą chłodniejsze dni taki sweterek idealny :) ślicznie się prezentuje z kwiatuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie. I na pewno będzie ciepły. A nie drapie ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w ogóle, bardziej drapią te co robię z wełny 100 %, ale też wytrzymuję :)

      Usuń
  6. Śliczny sweterek . Ja nigdy nie robiłam na drutach na okrągło .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, będzie pasował do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj moja mama mi powiedziała, że dla niej szydełko jest czarną magią, ale na drutach potrafiła zrobić wszystko. To zupełnie odwrotnie jak u mnie, ale marzy mi się, abym i ja kiedyś potrafiła zrobić sobie taki sweterek, bezszwowy, na okrągło i na drutach - długa droga przede mną, ale nigdy nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas będziesz miała taki sweterek, znając Twoje zdolności i łatwość uczenia się :)

      Usuń
  9. Śliczny kolorek tego swetra ;)

    OdpowiedzUsuń