środa, 5 lutego 2020

Mała firanka


Hej! Na zamówienie powstała mała biała firaneczka. Nie mam takiego małego okna, aby zaprezentować ją w oknie dlatego tylko tak na płasko ją pokazuję, ale może dostanę zdjęcie jak będzie już w miejscu docelowym :)

Zaczęłam tworzyć czerwona serwetkę w kształcie serca na Walentynki, ale wychodzi jakaś nieforemna z tego wzoru co mam i chyba moja praca pójdzie na marne :( Zobaczę co z tego wyjdzie.

Nie wiem czy wiecie jaka fajna akcja była w Krakowie w Media Markt przez weekend w celu walki ze smogiem? Za przywiezienie do sklepu elektrośmieci można było w zamian dostać roślinki antysmogowe. Za 4 kg elekrośmieci dostałam 3 super roślinki, które już stoją w domu i filtrują powietrze. Naprawdę czuć różnicę jak w domu jest dużo kwiatów. Powietrze jest od razu inne. Może akcja będzie też w innych miastach w Polsce? Oto moje roślinki:


Skrzydłokwiat, bluszcz i trzecia roślinka nie wiem jak się nazywa, ale może Wy ją znacie i mi podpowiecie? Mi kojarzy się z trawką cytrynową? Bardzo się cieszę z tych roślinek i dziękuję !!!

Na zakończenie moja myśl, która dziś wykrystalizowała się w mojej głowie:

"Odpłacając złem za zło, pozwalasz złu zakorzenić się w świecie. Dlatego za zło odpłacaj dobrem, a za dobro trzy razy dobrem. Wtedy dobro rozprzestrzeni się na świecie".
Margotka :-)

Serdeczne pozdrowienia !!!





17 komentarzy:

  1. Prześliczna firaneczka.Piękny byłby tez obruz owalny. Super akcja sklepu.Kwiatki cudowne. Twoja myśl niech się spełnia u wszystkich ludzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firaneczka pierwsza klasa - ciekawy kształt.:) Mam w donu skrzydłokwiat, widzę, że trzeba go hołubić.

    OdpowiedzUsuń
  3. dotąd nawet nie wiedziałam, że jest taka roślinka ja,k skrzydłokwiat :) super firaneczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna firaneczka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna firaneczka . Uwielbiam technikę filet we wszystkich pracach . Pomysłowa wymiana . Dostałaś piękne roślinki . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna firanka :) Też chętnie bym wymieniła elektrośmieci... na początku roku zbierali u mnie w szkole, ale znowu mi się trochę naskładało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna firaneczka, wymianka elektrośmieci na rośliny - super pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze podobały mi się ręcznie dziergane firanki i zasłonki. Przymierzam się do takiego drutowego przedsięwzięcia. Twoje firaneczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna mała firanka :) co do smogu i kwiatów - u mnie w mieście nie było takiej akcji... a roślinki dostałaś cudne - świetne są, takie nie za duże i nie za małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna firanka :). Sama nabrałam ochoty, żeby jakąś zrobić, bo dawno już żadnej nie zrobiłam. Ta trzecia roslina to na moje oko palma areca. Mam taką, kupiłam podobnej wielkości, a teraz po 5 latach ma jakieś 100 cm wysokości ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu, sprawdziłam w Google i najprawdopodobniej to ona :) Dzięki! A po jakim czasie musiałaś ją przesadzać?

      Usuń
  11. Nie znam niestety tej trzeciej roślinki, ale gdyby nie cudna firanka, to bym się nie dowiedziała o ich właściwościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna firanka. Super akcja z tą wymianą w sklepie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, po co pomagać rozprzestrzeniać się złu, skoro ono do niczego dobrego nie prowadzi. Rujnuje tylko nasze życie. Sprawiajmy dobro!!!
    Firaneczka piękna, a kwiatki niech rosną dorodne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Firanka jest boska, no masz ty talentów ogrom. Zachwycająca firanka i w oknie pewnie czaruje. :))) Akcja świetna, nie miałam o niej pojęcia niestety. Skrzydłokwiat mam w pokoju, jest ze mną od lat. Jest już takim gigantem, że aż szok. Mama nie może czasami uwierzyć, że tak się długo trzyma i do tego kwitnie. No, a ja zawsze powtarzam, że jest kochany i to dlatego. hehe Mój kochany Skrzydłokwiat. Naprawdę takie roślinki poprawiają jakość powietrza. Mój tatko jest nałogowym palaczem i dzięki tej mojej roślinie w pokoju mam ok powietrze. :) Pozdrawiam kochana, choć już pozdrawiałam, ale co tam, tak przynajmniej okazuję sympatię. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna firaneczka,bardzo podoba mi się wzór.

    OdpowiedzUsuń