środa, 19 lutego 2020

Piórka - zakładki do książek


Cześć! Na facebook'owych grupach krążył niezwykły jak dla mnie schemat na zakładki do książek w kształcie ptasich piór. Zakładki te bardzo mi się spodobały już dawno i wreszcie nadszedł czas gdy mogłam wypróbować ten prosty i zarazem ciekawy wzór. A że wokół mnie wszyscy lubią czytać, zakładki te przydadzą się :)

Oto wzór gdybyście również chciały takie zrobić (nie wiem kto jest autorem, bo nie był podany):  


Jutro z okazji Tłustego Czwartku mam zamiar zrobić pączki z nowego przepisu. Mam nadzieję, że mi wyjdą ? :)

Dzisiejszy cytat::



Spokojnego wieczoru!
Margotka.





31 komentarzy:

  1. Takie piękne zakładki na pewno umilą lekturę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Bardzo lubię motyw piór, a w formie zakładki super się prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! A te kolory aż przyciągają oko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne są. Można wykorzystać resztki.Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne! i piękne, kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki. Moją faworytką jest ta w szarym kolorze, który bardzo lubię. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! z taka zakładką czytanie musi być dużo przyjemniejsze;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z cytatem. Uwielbiam, bo Ty zawsze trafisz z cytatem w moje serducho. :) Piórka są bomba, podobają mi się na całego!!!!! Kocham czytać, jadę teraz na stres wycieczkę (hahaha) i książki jadą ze mną oczywiście. :) No zachwycające piórka i bardzo radosne, kojarzą mi się z tęczą po burzy, a ja kocham i burze i tęcze. :D To ten typ zakładki, której się często bym przyglądała z uśmiechem. Pozdrawiam kochana, prawdziwie kochana. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki . Można wykorzystać resztki . Mam nadzieję , że pączki wyszły super. Pozdrawiam cieplutko 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z piórkowymi zakładkami. Chyba sobie też zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, i jakie barwne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zakładki! Jak dla mnie nigdy ich za dużo :). Dzięki za schemat, na pewno skorzystam, bo bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki obłędne! Bajecznie kolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne! No, nie dziwię, że musiałaś je zrobić.:)Jak wyszły pączki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, tyle kolorów, zakładki są zachwycające.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalne zakładki. Poczęstowałam się wzorkami. Usztywniałaś je czymś? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak usztywniałam je wodą po ugotowanym ryżu - jest to krochmal ryżowy zamiast ziemniaczanego. Od ługi pomału odchodzę, aby nie generować plastiku więc staram się wykorzystać to co mam w domu - jakieś produkty uboczne gotowania :)

      Usuń
  18. Bardzo piękne te piórkowe zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zakładki - też mam na nie ochotę ;) Jak widzę pączki były i oponki też - mniam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie poprosimy zdjęcia pączków, są mniej kaloryczne od oryginałów 🙂 a zakładki są super, dziękuję za przepis, na pewno skorzystam. Idealny sposób na wykorzystanie resztek i w dodatku każda inna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Te pióra są cudowne. Ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej ale czaderskie! Hmmm gdybym nie miała tyle na głowie, to bym się umówiła na jakąś wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Chętnie :) Poczekam aż będziesz miała mniej na głowie :)

      Usuń
  23. Są piękne i dziękuję za podzielenie się schematem - mam kogoś, komu na pewno się taki symbol przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebanalne i jedyne w swoim rodzaju zakładki :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zakładki, bardzo różnorodne :) Przypominają mi indiańskie pióra ;)

    OdpowiedzUsuń