wtorek, 29 września 2020

Kraków - śladami rękodzieła

Cześć! Ponieważ mieszkam w Krakowie, dziś chciałam Was zaprosić na małą wycieczkę po Krakowie właśnie śladami rękodzieła :) Nazbierało mi się trochę zdjęć, ale wybrałam kilka. Rękodzieło także szydełkowe i drutowe w Krakowie kwitnie, obok twórczości ludowej i innych technik. Zobaczcie sami:

Sukiennice i takie stworki:


Dzielnica Kazimierz - robione na drutach misie:




Trochę ręcznie robionej biżuterii:


Bibeloty ceramiczne i szyte:


Ciekawe, nietuzinkowe ubrania:


I Rynek, a na nim różne cuda, tutaj drewniane:



Lniane ubrania, sukienki, żakiety, swetry, poncza, szale:


Ceramiczne płytki:


 Oraz twórczość ludowa czyli serwety, obrusy, Ikony:


Zdjęcia te robiłam na przestrzeni kilku lat, jeśli macie ochotę zobaczyć co teraz piszczy w stolicy małopolski to zaglądajcie :) Klimat jest!

Serdecznie pozdrawiam :)
Margotka.

14 komentarzy:

  1. oh! klimaty rękodzielnicze w Krakowie kwitną i cieszą oko na każdym kroku - byłam tam 3 lata temu i zachwycałam się co chwilkę :) miło zobaczyć malutki wycinek na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wyjątkowy spacer po moim ukochanym Krakowie, rękodzieło ma się tu naprawdę dobrze. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, chciałabym tak pospacerować oglądając wystawy lub rękodzieło na straganach. To cieszy, że rękodzieło jest coraz bardziej doceniane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebawem jadę do Krakowa, może uda mi się odwiedzić te miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wpis, te dziergotki to chyba widzą tylko pasjonatki rękodzieła, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak Kraków aż kwitnie rękodziełem :) Zawsze jestem zachwycona stoiskami na Krakowskim Rynku i trzeba mnie siłą od nich odciągać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa wycieczka po Krakowie! Można wypatrzeć prawdziwe cudeńka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków zawsze był przesycony artyzmem i rękodziełem. Bardzo fajna fotorelacja ze spaceru.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie klimaty to i zdjęcia miło się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jarmarki . Mogę cały dzień tak w kółko chodzić. Chciałabym umieć zrobić takie myszki w spódniczkach , są słodkie. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny spacer w czasie i przestrzeni ;)
    Myślisz, że rękodzieło wraca do łask?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest coraz bardziej rozumiane, a co za tym idzie coraz bardziej popularne i pożądane :)

      Usuń
  12. To jesteśmy z jednego miasta . Miło mi 😍 Tu zawsze coś się znajdzie ciekawego z rękodzieła. Pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń