wtorek, 6 października 2020

Chusta i bamboszki


Cześć! Na jesień/zimę powstała chusta w kolorze jasnego brudnego różu z dodatkiem wełny. Dla małej dziewczynki - niemowlaka powstały też wełniane bamboszki:


A taki prezent sobie sprawiłam :) (Jeśli ktoś by chciał dam namiar gdzie kupić, bo cenowo nie było drogo):


Wybrałam napis "Gosia szydełkuje", bo od szydełkowania zaczynałam i jest ono mi bliższe mimo że robię w różnych technikach. Będzie fajna pamiątka.

Dziś chciałam Was zachęcić to zrobienia sobie dezodorantu magnezowego z chlorku magnezu. Magnez najlepiej wchłania się przez skórę i można moczyć nogi w soli Epsom (jest to siarczan-magnezu), poprawi Wam się też ilość i jakość włosów, bo siarka fajnie wpływa na skórę właśnie i włosy. Lub zrobić sobie oliwkę magnezową. Poczytajcie o tym TUTAJ. A tu produkty, w których znajdziecie magnez:


A ja ostatnio zrobiłam dietetyczną babkę z kakaem i karobem, bogatą w magnez:


Miłego wieczoru :)
Margotka.

12 komentarzy:

  1. Ktoś mądrze wymyślił to pudełko na przędzę, a Twój ślubny trafiony prezent kupił.
    Chustę zrobiłaś w pięknym kolorze i że szlachetnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta i bamboszki słodkie.Prezent dla typowej dziergaczki, piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kapitalny prezent dostałaś od męża :) a chustka ma bardzo ciekawy wzór :) podoba mi się, nie widziałam takiej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chusta, a bamboszki śliczne. Ja chętnie wezmę namiar na pudełeczko do szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam info na instagramie. Proszę zerknąć na wiadomości.

      Usuń
  5. Bamboszki słodkie :-) Chusta śliczna a prezent rewelacyjny :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne bamboszki aż trudno oderwać oczy , chusta super w pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta! Bamboszki dla siebie robiłam w ubiegłym roku i uwielbiam je, bo są mięciutkie i leciutkie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne robótki, bamboszki takie urocze :) Prezent super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mojej skrzynce byłby podobny napis - "Małgosia szydełkuje" - tak jak nazwa mojego bloga; też wolę szydełkować niż robić na drutach, choć te ostatnie równie jest mi bliskie:))
    Piękny prezent otrzymałaś od Męża - widać włożone w to serce!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chustka jest piękna ale bamboszki skradły mi serce przypomniały mi się stare dobre czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za Wasze komentarze ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń