poniedziałek, 26 października 2020

Czarny komplet




Cześć :) Zrobiłam taki czarny komplet, który może się przydać na Wszystkich Świętych. Czapkę, opaskę i mitenki na drutach, a chustę szydełkiem tym samym wzorem co wcześniejszą różowawą.
Jeśli chodzi o materiał to jest to akryl, sama bym go nie kupiła, ale dostałam sporo włóczek więc nie będę wybrzydzać. Ja osobiście bardziej wolę naturalne włókna, ale ten komplet powstał dla kogoś komu akryl odpowiada. Myślę że się przyda, jeśli nie teraz to później zimą. 

Ponieważ sezon grypowo-koronawirusowy, myślę że takie ziołowe ściągawki  przydadzą się dla wzmocnienia:


Spokojnych snów, dobrej nocy !
Margotka.

13 komentarzy:

  1. Komplet bardzo ładny, osobiście lubię czarny kolor. Ściągawki ziołowe bardzo przydatne, więc je sobie porywam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. A i herbatka z majeranku jest świetna przy przeziębieniach. Stawia na nogi. Przetestowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet.:) Ja też lubię czarny kolor. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik świetny a ściągawy dla zdrowia jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny komplecik! Sama bym przygarnęła takie minetki, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, też mam rzeczy z akrylu.Musze rumianek zaparzyć i opłukać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać o ziołach i ich wartościach. :) Komplet jest super piękny, każda jego część z osobna jest naprawdę piękna. :) Do tego można miksować z czymś innym. Naprawdę lubię Twoje prace. Pozdrawiam najserdeczniej, bądź zdrowa i pełna radości. <3 :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny komplet. Zawiera sporo elementów, co bardzo lubię!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplet. Czarny mój ulubiony kolor. Pozdrawiam cieplutko 🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziękuję bardzo 🌻🌷🌼

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny komplecik, najbardziej podoba mi się chusta ;* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń