środa, 21 października 2020

Opaski, czapka i skarpetki :)


Hej! Opaski dla mamy i córki w kolorze kasztanowym powstały, zrobione ściegiem francuskim na drutach oraz czapka dla koleżanki w kolorze śliwkowym, również jak widać zrobiona ściegiem francuskim na drutach z małym pomponem:


A także wełniane 100% skarpetki dla niej i dla niego, czyli dla mojego brata i jego dziewczyny na zimę (rozmiary 38 i 43):
  



Ja niedawno upiekłam chlebek pszenny razowy na żytnim zakwasie:



Dużo informacji o pieczeniu chleba znajdziecie na tym blogu, bardzo polecam: TUTAJ.

Dobrego dnia!!!
Margotka.



10 komentarzy:

  1. Czyli krótko mówiąc zima z Tobą nie straszna😊 Super te skarpetki i czapeczka. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Tempo niesamowite, ubierasz bliskich na zimę,opasek i skarpet nigdy za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapek nie noszę, ale skarpety przyciągnęły mój wzrok:) Ja też piekę chleb w domu, jednak tylko pszenny (ze względów zdrowotnych możemy jeść tylko taki). Zamieściłam przepisy na moje ulubione chleby na blogu. Chętnie dokształce się na zalinkowanej stronie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. opaski są świetne! piękny kolor i bardzo modny fason :) z takimi skarpetami nie mogłabym chyba doczekać się zimy :)
    chleby wyglądają cudnie, a że też od jakiegoś czasu je piekę - bardzo chętnie zajrzę na poleconą stronkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zimowy komplecik. Chlebki wyglądają smakowicie. Ja ostatnio cały czas piekę . Miłego dnia ☘️🍄☘️🍄☘️🍄

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję bardzo 😊❤😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieczony chlebek chodzi za mną od jakiegoś czasu :-). Czapeczka świetna:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle ładne rzeczy. Takie skarpetki sama bym chętnie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy i co najważniejsze cieplutkie, teraz się bardzo przydadzą :) (ja już się grubo ubieram, co to będzie w zimę :P). Szczególnie kolor czapeczki mi się podoba <3 a chlebki na pewno smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako dziecko nosilam takie opaski zima

    OdpowiedzUsuń