środa, 23 czerwca 2021

Wyprawka dla maluszka i coś jeszcze :)


Cześć! Dla mojej bliskiej Koleżanki zrobiłam na drutach niebieski kocyk i małe wełniane skarpetki dla jej nowonarodzonego synka. Kocyk robiłam już zimą, gdy nie bolała mnie ręka, a dziś go pokazuję ponieważ mały Patryk jest już z nami :) Gratulacje dla świeżo upieczonych rodziców! :) 


Nie wiem czy pamiętacie moje dzianinowe kawałki, z których miałam zrobić duży pled na łóżko? Kawałki leżały jako ufoki i w końcu zrobiłam z niektórych mały kocyk, bo pled mnie przerósł. Wyszło tak:


Kocyk też poleciał dla dzidziusia :)

Robię teraz w zwolnionym tempie, bo muszę oszczędzać ręce więc nie mogę ich nadwyrężać, ostatnio zrobiłam dwa recyklingowe dywaniki, jeden z dominacją koloru jasno-fioletowego:


A drugi czarny:



Oba mają około metra średnicy.

Bardzo podobały mi się takie filcowe kaktusy, znalazłam filmik instruktażowy i sobie zrobiłam, mimo że kolor mojego zielonego filcu nie do końca mi odpowiadał, ale chciałam spróbować i wyszedł taki: 


Ostatnio wraca też moda na szydełkowe i szyte gumki do włosów (sama miałam takie w podstawówce jakieś 30 lat temu). I one znów są modne, zrobiłam kilka szydełkiem:


Życzę Wam spokojnych i udanych wakacji!!! Wypocznijcie!!! Lato mamy super jak na razie :)
I wszystkim Tatusiom najlepsze życzenia z okazji ich dzisiejszego święta!!!
Pozdrowienia!
Margotka.


10 komentarzy:

  1. Wow, so many beautiful things. Al the baby accesories are so cute, the cactus is super, I liked the green, the rugs and the hair scrunchies are great.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana kobieto. :)))) Ty toś utalentowana chyba we wszystkim. hehe Szczerze podziwiam, a kaktus jest idealny. :))) Jestem dumną posiadaczką Twojego dywaniku i nie tylko... zresztą pokażę Ci za jakiś czas, jak mnie cieszą cuda od Ciebie. :) Pozdrawiam serdecznie i z podziwem. Dużo radości z każdego dnia Ci życzę. :**********

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kocyki, kaktus podbił moje serce, bo po prostu uwielbiam te roślinki :D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje Cię trochę w przestrzeni blogowej. Miło, że się pojawiłaś i w dodatku ze swoimi cudami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam Kochane za tak mile słowa, może za jakiś czas znów wrócę, narazie potrzebuję trochę odpoczynku od tego, ale kto wie? Pozdrawiam cieplutko Was 😍😘😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace, dla maluszka uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent dla maluszka🙂
    Bardzo fajny ,filcowy kaktus.

    OdpowiedzUsuń