piątek, 29 października 2021

Hejo :)

Cześć po dłuższej przerwie. Jak się miewacie? Jak zdrówko? 

Chciałam Wam dziś pokazać kilka tworów, które fajnie wpasowały się we wnętrza niektórych z Was :)

I tak oto dywan, który stał się obrusem na okrągłym stole:


Bieżnik jako dekoracja toaletki:


Serweta na szafce nocnej:


Szydełkowe dynie jako jesienne dekoracje (czyli coś na czasie):


Dziergane zabawki w dziecięcym pokoiku:


I coś jeszcze dla bobasa:


A także coś na nadchodzące Święta, czyli szydełkowe bombki:




Jeśli macie Instagram to zerknijcie tam na moje nowości, a dziś pokaże jeszcze przeciwdeszczowe ubranko, jakie zrobiłam dla mojego psa, bo Cookie bardzo nie lubi deszczu. Jest dość cienkie, ma funkcję głównie ochronną, bo na zimę ma cieplejsze ubranka, grzejące.
 Oto ono:



A tak moja sunia się w nim prezentuje:


Z ciekawostek pokażę Wam też mój las w słoiku, jaki założyłam ponad 3 miesiące temu. Roślinka się przyjęła, rozrosła i ciągle rośnie, czyli chyba ma się dobrze. Tu 1 dzień jak go założyłam:


A tu już po 3 miesiącach:


A ponieważ w poniedziałek obchodzimy Dzień Wszystkich Świętych, cytat na tę okoliczność:


"Jeśli  pozostało Ci tylko ostatnie tchnienie,
poświęć je na to by podziękować"
(Pam Brown).

Bywajcie,
Margotka .

15 komentarzy:

  1. Widać, że nie próżnowałaś. Czworonożna dama w płaszczyku wygląda pięknie.
    Dyńki są zachwycające i takie na czasie. Ech... przecież wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiele rzeczy wykonałaś. Super wyszło ubranko dla pieska , teraz to chyba polubi deszcz. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, również pozdrawiam 🌼🌺🌸😚🧡

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ciekawych pomysłów!
    Szary bieżnik i serwetka ładnie się prezentują na białych meblach.
    Psia dama ma super melanżowe ubranko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż wspaniałych prac stworzyłaś:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowe cuda dodają uroku każdemu wnętrzu. Piesek super wygląda w swoim wdzianku😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne, widać, że psinka zadowolona. Ale mnie najbardziej zaintrygował dywan, który stał się obrusem - pasuje idealnie do stolika. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace Małgosiu :) a sweterek dla pupila- czad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie.
    Zastanawiam się zawsze nad jednym - po co psom ubranka jak mają dobrą ochronę przed zimnem.
    Mieliśmy tyle psów i mamy szczeniaczka i też ubranek żadne z nich nie miało. Mimo to pieseczek w sweterku wygląda przecudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moc inspiracji :D W szczególności w oko wpadł mi ten dywan-obrus i te dynie robione na szydełku - cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Ogromny talent! Chciałabym umieć robić takie cudeńka. Piękne i inspirujące! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle prac jestem pod wrażeniem wszystko prześliczne. Już też szykuje się do świąt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń