niedziela, 9 grudnia 2018

Wymianka blogowa

Hej! Takie cuda dostałam od Weroniki z bloga: Świat nicią malowany. Weronika poprosiła mnie o wianuszek dla córki, a ja o karteczkę urodzinową dla Siostrzenicy (której tu nie pokazuję - pokażę w swoim czasie). Oczywiście Weronika dała mi dużo więcej: haftowaną podusię dla Lenki, kartek dostałam aż 7! Do tego włóczki, szydełka, druty, słodycze, książkę i dwie świąteczne serwetki, których zapomniałam obfocić (nie wszystko jest na zdjęciach, gdyż resztę poupychałam po kątach, a słodycze podzieliłam do paczek dla dzieci). Dla mnie Weronika jest hafciarską mistrzynią, podoba mi się jej styl i szybkość haftowania - robi to naprawdę sprawnie :) Popatrzcie:



Mój wianek wyglądał tak (już go pokazywałam na blogu):


Do wianka dołożyłam czapkę-świnkę dla córki, na pewno kurczaki wielkanocne, mulinę i nie pamiętam co jeszcze.. Moja paczka była skromniejsza (nie sądziłam, że Weronika aż tak mnie obdaruje), ale też się podobała :)



Weroniko bardzo Ci dziękuję!!! Jestem bardzo, bardzo zadowolona, a główną karteczkę urodzinową pokażę jak będę mogła. Pozdrowienia!!! Miłej niedzieli :))) Margotka.




14 komentarzy:

  1. Ojejku !!! Naprawdę cudną paczuszkę dostałaś, pełną uroczych prezentów !!! Gratuluję udanej wymiany !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę, że sprawiłam Ci taką radość :) Mam nadzieję że Twojej Lence poducha i kartka też się spodobają :). Mam też nadzieję, że chociaż jednego cukieraska skubnęłaś :P a nie wszystko oddałaś, dziękuję za miłe słowa w stosunku do mojej osoby :) do mistrzyni jeszcze daleka droga hihi :) :* dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lence na pewno się wszystko spodoba, bo ona już rozpoznaje takie rękodzielnicze rzeczy i lubi :) Skubnęłam parę tych żelków, smakowały mi :))) Także jeszcze raz dziękuję !!!

      Usuń
  3. Margotko, dzieje się u Ciebie tak dużo i tak szybko, że trudno nadążyć.., Ale też pięknie i uroczo.
    A ja składam Tobie najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Zdrowia, radości, pogody ducha, rodzinnej atmosfery. I wieeeeeeeeeeeeeeeeeeelu prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana wymiana, same śliczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała paka wspaniałości :) podusia z zajączkami jest niesamowita :) Ale i czapeczka świnka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki kiedyś polegną w szufladzie, ale podusia będzie dłużej oczy cieszyła. Fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale piękna wymianka!!Cudowne prezenty dostałaś od Weroniki :)) Poduszka wspaniała :) A i Twoja opaska i czapka cudna :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką poduse sama bym chętnie przytuliła <3 świetna wymianka ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne kartki, chętnie podejrzę bloga Weroniki :)

    OdpowiedzUsuń