piątek, 11 stycznia 2019

Sweterek dla 3-latki


Dzień doberek :) Mały sweterek powstał dla prawie 3 letniej wnuczki Znajomej. Trochę się z nim namęczyłam, kilka razy musiałam pruć, ale mam nadzieję, że w ostatecznej wersji pasuje. Troszkę za duży był też dekolt więc musiałam obrobić sam dekolt kilkoma rzędami i wyszło tak:


Wydaje mi się, że po obrobieniu wyszło nawet ciekawiej. Doszyłam też pod samą szyją jeszcze jeden pomarańczowy guziczek, ale to już po zrobieniu zdjęć. Tu w trakcie pracy:


Dziękuję dziś dopiero Weronice za świąteczną karteczkę, która doszła po Nowym Roku więc nie mogłam jej wcześniej pokazać:


Oraz cytat:


Dobrego weekendu !!! Margotka.





19 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek. Podoba mi się dopasowanie guzików do koloru wełny. :) Jest cudownie.
    Miłego weekendu. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu swterek wyszedł Ci przepięknie ;) do tego jeszcze te kolorowe guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny :) Idealny dla małej elegantki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!! Nieustannie podziwiam Twój talent do dziergania :)). Moc serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ubranka dla małych "człowieczków" mają w sobie coś niesamowitego! Te, przygotowane przez Ciebie są naprawdę wspaniałe :) Dziękuję za odwiedziny u mnie, uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny. A te guziczki to już wisienka na tocie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Dekolt perfekcyjny i bardzo dziewczęce guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy! Guziczki, obrobienie, to wszystko dało fantastyczny efekt :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem, że sweterek pasował i bardzo się podobał. To mnie cieszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest słodki pod każdym względem i pewnie jest ulubionym sweterkiem małej właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło. Mała księżniczka będzie się pięknie w nim prezentować!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny sweterek <3 i te guziczki są mega :D

    OdpowiedzUsuń