wtorek, 29 stycznia 2019

Bamboszki małe i duże :)




Dzień dobry! Takie wełniane kapcie zrobiłam sobie do ćwiczeń gimnastycznych. Zamiast pompona doszyłam niebieskie guziki-motylki. 

Powstały także malutkie bamboszki dla rocznej dziewczynki z pomponami:



Na duży i sławny portal z grami wykonałam pracę konkursową szydełkiem (nie mogę jej pokazać, a szkoda - wszelkie prawa w momencie zgłoszenia przeszły na Organizatorów Konkursu) i wygrałam!!! Dziś dotarła do mnie taka oto paczka z nagrodami :) :) :) Musiałam się pochwalić :P



Jak widać warto umieć szydełkować :)))  Dziękuję :)))

Na zakończenie kolejny cytat:


Miłego dnia! Margotka.






12 komentarzy:

  1. Świetne kapcioszki dla wszystkich zmarzlaków (jak ja).
    Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu gratuluję :) bamboszki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kapciuszki.
    Gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bamboszki tylko czy nie ślizgasz się w nich wykonując ćwiczenia ...

    Małe z pomponem super :).

    Gratuluję wygranej i szkoda, że nie możesz pokazać pracy przecież byłaby, to dla nich reklama :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wełna jest dość zgrzebna więc nie ślizgają się, zresztą ćwiczę na dywanie więc jest ok :) Z tego co zrozumiałam z regulaminu to ja nie mogę tej pracy chyba upubliczniać, ale prywatnie na maila mogłabym wysłać, a jestem z niej tak zadowolona, że chętnie się pochwalę np. na maila :) Jeśli jesteś ciekawa daj znać to wyślę :)))

      Usuń
  5. Gratuluje wygranej! A bamboszki fantastyczne! Na sam ich widok już mi cieplej :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim gratuluje wygranej!!Zapewne zrobiłaś cudną pracę :). Bamboszki świetne!!! Te malutkie są mega urocze :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej 🎇🎊🎉 Paputki są świetne, zimą się z pewnością przydają 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej!!! Będzie można gdzieś na ich stronie zobaczyć Twoją pracę? A kapcie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej, trochę słabo tylko, ze zabrali sobie prawa do pracy. Chciałabym ją zobaczyć. A bambosze są świetne, na pewno w nich cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń