środa, 13 lutego 2019

Wełniana pelerynka


Cześć! Ostatnio tworzyłam taką pelerynkę z włóczki Eskimo drops. Odwzorowałam pelerynę Terry Dresbach (TU), która była zrobiona do serialu "Outlander". Tak wyglądał pierwowzór (zdjęcia z Pinterest'a):


Zdjęcie włóczek ze strony: wloczkowo.pl (nie zrobiłam swoich).


Do pelerynki dorobiłam wełniane mitenki, które w ostatecznej wersji też obrobiłam tym brązem (wyszło super, ale zdjęć po obrobieniu nie mam):


Pelerynkę odrabiałam z gotowego wyrobu, a nie schematu więc identyczna nie wyszła, ale myślę, że blisko :) Trochę bardziej faluje też z tyłu, ale to wygląda chyba ładnie :)

Dzisiejszy cytat z okazji jutrzejszych Walentynek:


Wszystkiego dobrego dla Was !!! <3



25 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo! Niesamowite, że udało Ci się ją tak wiernie odwzorować, sama bym taką z chęcią nosiła. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam zdjęcie od razu skojarzyło mi się to właśnie z taką modą, jak pokazałaś na zdjęciu :) później zobaczyłam fotkę, i aż się uśmiechnęłam ;) SUPER wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetnie! Fajnie, że wniosłas coś swojego, bo wiadomo, ze jak nie masz oryginalnego schematu to trudno zrobić idealnie, ale przeciez nie o to chodzi. Najwazniejsze, że uzyskałaś super efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziergasz Gosiu :) Udanych Walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna. Lepsza do okrycia się niż chusta czy szal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita!!! Peleryna cudna, a jeszcze znam ten serial bardzo dobrze :)))). Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pelerynka jest świetna! I widać,że bardzo cieplutka. Włóczki Drops są świetne w robocie,aktualnie robię chustę.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pelerynka!
    Super pomysł dla zmarzluchów (takich jak ja).
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała peleryna! Brązowe wykończenie dodało bardzo wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pelerynkę zrobiłaś :).

    Mi się podoba falowanie z tyłu i myślałam, że tak właśnie ma być :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna peleryna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! sama ponosiłabym taką pelerynkę, mitenki to prawdziwa wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/01/na-szlaku-wina-i-miodu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, ciepły komplet.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ciekawy pomysł z tą peleryną

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pelerynka, sama bym taką chciała ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Pelerynka super , bardzo ładnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, dziękuję, dziękuję !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udało Ci się odtworzyć pelerynę idealnie! Musi być cieplutka. Peleryna i mitenki stanową idealny komplecik na chłodne dni.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo klimatyczna pelerynka. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taką pelerynkę też bym chciała mieć! Świetna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mega! Teraz taką kieckę kupić, i się jest miss na zjazdach rekonstrukcyjnych, wow.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pelerynka jest genialna wg mnie nawet lepiej wygląda niż ta z pierwowzoru:). Przy okazji miło mi bardzo, że zapisałaś się do mojej zabawy:).

    OdpowiedzUsuń