wtorek, 29 grudnia 2020

Nowe ubranko dla mojej Cookie :)



Cześć! Dla mojego psa pod choinkę zrobiłam nowe ubranko jako prezent świąteczny :) Tak Cookie się w nim prezentuje:


Nie była za bardzo chętna do zaprezentowania go na sobie w celu zrobienia zdjęć, ale na spacerach już było nawet okej:



Ubranko jest cieplutkie i chroni Cookie w zimne dni, bo buldogi nie są za bardzo chronione przez sierść.

Zrobiłam też nowe legowisko z niepotrzebnego swetra (oczywiście szyłam wszystko ręcznie):


Za dwa dni Sylwester i Nowy Rok, zrobiłam jeszcze jedno takie ubranko na butelkę z winem:


Winko dostałam (a właściwie grzańca) od kuzynki i jej chłopaka. Dziękuję Iwona !

Życzę Wam:


Oby kolejny rok był lepszy od obecnego i niech ta pandemia już się skończy!

Pozdrowienia!
Margotka.

19 komentarzy:

  1. Cudne ubranko zrobiłaś dla pieska. Kokardka mnie rozbroiła hihi :).

    Posłanie też super i jeszcze ręcznie uszyte. Nieźle :).

    Buteleczce też będzie ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki strój i legowisko dla pieska, butelką też piękna, pozdrawiam i Dosiego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubranko fajne ale psinka jeszcze fajniejsza😊 Legowisko bardzo pomysłowe . Dobrego roku 2021🍾🍸

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna modelka - ta czerwona kokardka rozczulająca:))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku; niech naprawdę będzie lepszy od 2020!
    serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mi kapie miodek na serce, jak widzę troskę o zwierzaki.
    Zdrowia i weny twórczej w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny piesio i elegancko odziany,nie będzie mu zimno a to najważniejsze! Śliczne i pomysłowe rzeczy zrobiłaś dla swojego pupila:)
    Dziękuję pięknie za wizytę i Dosiego Roku życzę!
    Pozdrawiam Margotko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pracowicie zakończyłaś rok. Psie ubranko wymiata 😍 Pozdrawiam i życzę udanego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo 🌷🌻🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pracę zrobiłaś dla pieska. Wszystkiego najlepszego w Nowym Rorku 2021

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ubranko dla pieska :))). Bardzo pomysłowo zagospodarowałaś stary sweter!

    OdpowiedzUsuń
  12. Michelle Turner13 sierpnia 2021 15:09

    This image are good but i think if you add some color correction your image can be more beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, this is an amazing website! I've been looking for something like this for years.

    Best Regards,



    Portrait Retouching Services

    OdpowiedzUsuń